Jump to content

min dejlige spv er til salg ;)


Guest Maves

Recommended Posts

Hey!

Så bliver den sq smidt til salg :)

Alt tilbehør følger med, samt et ekstra batteri(ikke malet, kan dog godt males for 50kr. ekstra).

Edit: Der er instaleret qtek OS på den, hvilket vil sige den har IA album og software unlocket.

telefonen er fra den 14/05-03

Der er et bud på 2000 kr. lige nu :(

Coveret er blevet malet sort:

37ME0005.jpg

37ME0007.jpg

37ME0010.jpg

Der er kommet blåt og hvidt lys i tasterne:

Billede9.jpg

Billede7.jpg

Billede8.jpg

Da den er gejlet så meget er der desværre ikke garenti på den mere.

Der kan muligvis følge et 128 MB kort med, men dette følger kun med hvis prisen er rigtig :D

Bring it on :!:

Maves

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

nu vi er begyndt at lege den blå avis herinde, kan i da også lige smide en PM, til mig hvis i er intereseret i at købe en standard SPV, med alt standard tilbehør.

pris? tjaa.. lad os sige 1600..

/NederSoren

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Hov lur mig om ikke Maves har fået en sony ericson p800 :-)

Det er ihvertfald pennen til at skrive på skærmen der ligger lidt ovenfor telefonen på billede 2 :-) :-)

Link to comment
Share on other sites

Hov lur mig om ikke Maves har fået en sony ericson p800 :-)

Det er ihvertfald pennen til at skrive på skærmen der ligger lidt ovenfor telefonen på billede 2  :-) :-)

Nej nej, jeg havde dengang. Jeg har lige pt. en panasonic GD87, 2 spv'er og imorgen også en 6210 og T68i. Jeg havde en P800 efter og før jeg havde T610. Brugte P800'ern dengang til at tage billedet. lysne er taget med T610 :)

Ingen bud altså?

Maves

Link to comment
Share on other sites

Det er da fine priser i har der ... VÅGN OP....

SPV e 100   1495 fra ny hos orange  :(

kan fortælle at min er blevet solgt for 2400,- uden 128 MB SD :wink: :) 8) :shock: Se det er fandme en god handel :D

Maves

Link to comment
Share on other sites

je det er med abo. men orange siger jo selv man kan vælge lige det abo. man vil have ved køb af spv så man vælger det billigeste om måneden og opsiger det efter 6 måneder

Link to comment
Share on other sites

desuden er man orange kunde i forvejen koster det jo ikke et arbonement vel :)

Hej Shaky!

Du skal huske på at du kun kan forlænge din aftale med Orange hvis din aftale ikke er bundet af de 6 måneder. Først derefter kan du forlænge aftalen, hvori du binder dig igen i 6 måneder :(

Maves

Link to comment
Share on other sites

Hmm lur mig om ikke de også er gået over til 12 mdr. binding.

Var forøvrigt inde hos O i Kongensgadebutikken idag for at høre om de havde den nye opdatering 1.5.0.7 til spv e100 men det havde de ikke, kørte så ud til teleservice og der var den 200+moms og vupti så fik vi den....:-)

Så kan vi godt vente 14 dage mere på den næste

Link to comment
Share on other sites

Zapin: Lur mig om så ikke de bliver tvunget til at ændrt det til 6 måneder igen da der ligger

flere landsret domme hvor det bestemmes at 6 måneder er max indenfor lovens rammer

Link to comment
Share on other sites

Ja du har nok ret, men iøvrigt er det jo ligemeget nu hvor man kan få et gratis abonnement (simpel) som koster 0 kr om mdr.

Problemet er stadig selskabernes, hos sonofon blev jeg erhvervskunde da jeg havde over 10 abonnementer de kom selv og foreslog det, og det er jo helt klart fordi de har større omkostninger ved at skulle administrere alle de opsagte abonnementer, folk er jo ikke dumme, de køber en ny telefon med billigste abn. og så siger de det op på forhånd, og så er det selskabet der har alle problemerne (læs lønomkostningerne) med alle de opsagte abn.

Link to comment
Share on other sites

Ja du har nok ret, men iøvrigt er det jo ligemeget nu hvor man kan få et gratis abonnement (simpel) som koster 0 kr om mdr. 

Hmm.. mener faktisk at de stopper tilmeldingen den 16/11-03, hvilket vil sige små 24 timer før E200 kommer ud :) :oops: :twisted: :evil:

Maves

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.