Jump to content

Hvor bliver den UPDATE af!?


Guest Animefan

Recommended Posts

Hej Animefan

Ja jeg tror godt du kan regne med at du skal appunlocke den igen.

Det har jeg ihvertfald skulle gøre hvergang jeg har fået en ny opdate (godt nok kun 2 gange) tilgengæld skal du ikke simunlocke den :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Nu er det Mandag og kl er over 16:00!

Animefan er MEGET træt af at vente på en update nu! :evil:

Lige et spørgsmål...

Hvorfor tager det SMS Tools såååååååå lang tid at slette sølle 6000 SMSer ? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Min regning er på 120kr om måneden!

Har Telia Xpress og når noget er GRATIS skal det da udnyttes! :lol:

Og hvad jeg laver når jeg ikk skriver på min SPV? Så spiller jeg på den ;)

Link to comment
Share on other sites

kom også lige til at tænke på, at de kommer nok ikke med den update de første par dage - de vil vel gerne have solgt så mange af de nye e200 som muligt og mon ikke det kunne lokke nogle af dem som tvivler lidt hurtigere ned i butikken, når de var blevet trætte af at vente :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Jo det kunne det da...

Men jeg har dælmer ikke råd til at give 3000kr ud hvert år til en ny telefon! Er du gal jeg måtte spare LÆNGE sammen til den SPV! :roll:

Det er totalt bims det her! Ville MEGET gerne have en E200! Hvis jeg havde pengene! :roll:

Hvor mange penge regner de med en dreng på 14 år uden job har!? HALLI HALLO!? :evil:

Link to comment
Share on other sites

Æh lige et spørgsmål.. håber ikke det er alt for dumt..

Men hvis vi skal app-unlocke igen (Det er via Oranges udviklerside, ikke?)skal man så også til at installere alle programmerne igen, eller virker de bare når den bliver låst op? Har ikke lige prøvet at opdatere... det er ikke sådan at man skal starte forfra med alle "tilpasningerne"...vel??

Er i øvrigt lidt nysgerrig.. kommer updaten på Oranges hjemmeside og så henter man den til computeren og installerer den eller hvordan foregår det?

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Det her er godt nok et FORUM så vi burde nok ikk sidde og chatte sådan her...

Men kan vi snakke på MSN? eller et andet chat ting ? Ellers er der nok nogle der blir mopsede til sidst når vi bare isdder her og kører en samtale.. PM Mig hvis du vil :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan
Æh lige et spørgsmål.. håber ikke det er alt for dumt.. 

Men hvis vi skal app-unlocke igen (Det er via Oranges udviklerside, ikke?)skal man så også til at installere alle programmerne igen, eller virker de bare når den bliver låst op? Har ikke lige prøvet at opdatere... det er ikke sådan at man skal starte forfra med alle "tilpasningerne"...vel??

Er i øvrigt lidt nysgerrig.. kommer updaten på Oranges hjemmeside og så henter man den til computeren og installerer den eller hvordan foregår det?

TKJ

Spørg Orange!

De er nok de eneste der ved det...

Men det med appunlock behøves du ikk lægge det hele ind igen! bare appunlock den og så virker det hele :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke det er for meget uden for denne tråd så - Du har da så meget forstand på PC og telefoner så du må da kunne tjene lidt på det også, bare igang med at lave nogle hjemmesider, så for du hurtigt sparet op til sådan en :-)

Link to comment
Share on other sites

Nå jeg ved nu ikke - jeg har da skullet installere alle mine programmer o.s.v. plus synconisere alle mine kontakter og aftaler hver gang jeg har fået ny software :-(

Link to comment
Share on other sites

Jeg er heller ikke helt klar over om den kommer samtidig på deres side og via orange update på telefonen eller hvad der kommer først, du må prøve at spørge enten TVO eller f.eks. Morflez-Crispy de ved det sikkert :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Hmm... så tager jeg nok fejl... Har vidst ikk engang prøvet det selv...

Har altid skullet unlocke den inden jeg lagde programmer ind der ikke var signeret! Så undskyld min fejl!

*bukker* Im verry Sorry!

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Når updaten kommer vil i højst sansynligt kunne finde den på www.orange.dk/spv som de andre gange.

Da det er en hel update og ikke bare nogle nye drivere kommer det til at virke som hard reset, der også bare instalere ny software. Derfor vil alle ting blive sat til standard, alt vil blive slettet, og alt skal instilles igen. Derfor er det vigtigt at syncronisere dine contacts med computeren, og evt. andre ting du vil gemme.

Så derfor, når du opdatere til ny version, skal du højst sansynligt til at ominstalere alt igen.

MHT hvornår updaten kommer, så er der ingen andre end orange der ved det, og hvis nogen prøver at spørge dem, vil de nok bare få svaret, and den vil komme asap. Så vær' tonmodig, og vent, og bliv ved med at tjekke. 4smartphone skal nok informere når den er ude.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Så derfor, når du opdatere til ny version, skal du højst sansynligt til at ominstalere alt igen.

Ja, lige præcis! ... et "flash" sletter hele rom'en... Så man bliver nød til at installere al software igen, medmindre selvf at det ligger på SD kortet. Så kan man bare smide en genvej over (i de fleste tilfælde). Mht til kontakter, notes etc. så kan man jo bruge Orange Backup, hvis man altså har en Orange rom... Hvis man ikke har det så kan man jo fx bruge Mitac phonebackup ... den gør også sit job ganske fremragende :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest (KB)Volde Banan

man må da håbe lidt på at de giver et eller andet ekstra program

nu når de har overskredet deres launch dato.

det gjorde de jo sidste gang de opdaterede...

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Nu er forskellen den her gang jo at der kun er gået en uge, og i har software som er udemærket brugbart..

Første gang levede vi laaaang tid med engelsk software, hvorefter de udgav et dansk stykke software, med fejl (Som der anocerede før release) som gjorde telefonen somewhat ubruglig. (Hvis man modtog SMS med tastelås, frøs telefonen og man mistede beskeden.

Efter et godt stykke tid fik de så snollet den færdige version sammen..

Derfor gav de to spil med.. En måde at sige: "undskyld fordi i har betalt over 3000 kr for et langt fra færdigt stykke software" tror jeg :lol:

//NederSoren

Link to comment
Share on other sites

Nu er forskellen den her gang jo at der kun er gået en uge, og i har software som er udemærket brugbart..

Første gang levede vi laaaang tid med engelsk software, hvorefter de udgav et dansk stykke software, med fejl (Som der anocerede før release) som gjorde telefonen somewhat ubruglig. (Hvis man modtog SMS med tastelås, frøs telefonen og man mistede beskeden.

Efter et godt stykke tid fik de så snollet den færdige version sammen..

Derfor gav de to spil med.. En måde at sige: "undskyld fordi i har betalt over 3000 kr for et langt fra færdigt stykke software" tror jeg :lol:

//NederSoren

Se www.sidstechance.dk for detaljer omkring den første update ;)

Maves

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.