Jump to content

SPV E-200 ting og sager?


Guest Penhter

Recommended Posts

Guest Penhter

goddag

jeg har lige fået en lækker unlockede spv2 af Orange, så er det lige jeg ville høre om der allerede nu findes nogle sider med ting og sage, så man kan teste sin nye fon? :lol:

Link to comment
Share on other sites

goddag

jeg har lige fået en lækker unlockede spv2 af Orange, så er det lige jeg ville høre om der allerede nu findes nogle sider med ting og sage, så man kan teste sin nye fon?  :lol:

Hej! Og tillykke med din E200 ;)

Mener du software eller hardware?

Software:

Du kan køre stort set alt hvad der findes til smartphone systemet ( både 2002 & 2003) har endnu ikke mødt nogen programmer/spil der ikke virker på E200 ud over Imeter.

Hardware:

Hmm.. BT headsæt?

Maves

Link to comment
Share on other sites

jeg syens der er meget software der ikek kan køre på E200 ... de første to ting jeg prøvede at installere var Pocketmusic og Imeter og ingen af dem virker .... rimeligt skidt ! :-)

finmdes der sider med software til E200 ?

- AWP

Link to comment
Share on other sites

jeg synes også der er en del der ikke virker. Man må gå ud fra at det kun er en overgangsperiode, indtil flere får e200/anden tlf. med sp2003, så udviklerne begynder at lave noget der er kompatibelt med begge dele.

Her er indtil videre hvad jeg har haft problemer med:

1. Mini golf - Fryser ved valg af spiller.

2. GNUBoy - kan ikke vise menuen (pga. den aktiveres med voicerec knappen)

3. SMSTools - virker ikke (heller ikke så nødvendigt i SP2003).

4. SmarTris - lyden kan ikke de-aktiveres.

5. Pong - Fungerer **** ikke

Link to comment
Share on other sites

Vi fik et rap over nalderne af KODA for at have et par ringetoner liggende, så med mindre folk vil betale for ringetoner kommer vi nok ikke til at se det i Danmark. Det er i øvrigt også forbudt at deeplinke til ulovlige ringetoner på andre sites skrev den "venlige" mand fra KODA til os... At man så faktisk kan finde alle de ringetoner man har lyst til gratis på en mia andre sites er åbenbart ligegyldigt.

Link to comment
Share on other sites

Og når man siger rap over nalderne....

Det koster 1000kr. om måneden at få lov at sælge ringetoner. Herefter koster det 10% af den samlede omsætning på ringetoner. Det er ikke et realistisk projekt med så forholdsvis få brugere der er af SPV´er, da alle ringetoner kan findes på nettet - og da det er supernemt at rippe et nummer fra en god cd og brugde det som wma ringetone på e200. (eller konvertere til .wav og reducere lydkvaliteten og klippe det til og bruge det som .wav ringetone på Smatphone 2002)

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.