Jump to content

skal man købe E200?


Guest Sonofon Boy

Recommended Posts

Guest Sonofon Boy

Her sidder jeg i tankerne, at købe den nye SPVE200 efter nytår, men kan det overhoved betale sig?

- Jeg synes bare at man allerede nu har hørt så mange fejl/dårlige ting om den. Men kan det betale sig? jeg gider bare ikke gå ud og give 3500kr for en telefon man skal gå og være sur over, ikke virker!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker qtek7070 og hadde tenk å kjøpe qtek 8080 jeg er veldig fornøyd med 7070 men etter at lest litt omkring om forskellig problem om e200 så tenkte jeg å vente med det . Qtek 8080 kommer jo til å koste rundt 6000,-/7000,- kr her i Norge. og de ser jo helt like ut så jeg gidder ikke betale halve måneds lønn bare for få inntegrert blåtann og kamera.

jeg bruker jo vanlig digital kamera for å ta bilder og blåtann kommer jeg aldri til å bruke uansett har jo ikke blåtann på pc engang så jeg hålder meg til qtek7070 :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker qtek7070 og hadde tenk å kjøpe qtek 8080 jeg er veldig fornøyd med 7070 men etter at lest litt omkring om forskellig problem om e200 så tenkte jeg å vente med det .

Det samme her jeg vil heller ikke skifte endnu.

Jeg venter med at købe den nye til jeg ser hvad O kommer ud med ang. den softwareopdatering som de jo allerede har skrevet at de vil lave til den nye.

Tager det lige så længe med den, er jeg bedre tjent med min Qtek 7070 indtil da.

Så skidt med at jeg ikke kan bruge bluetooth, og at jeg skal sætte mit kamera til i bunden når jeg skal bruge det, til gengæld har jeg en god telefon der aldrig er problemer med mere :-) og med en rigtig god lyd.

Alt i alt jeg venter og ser hvad der sker :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy
Alt i alt jeg venter og ser hvad der sker :-)

Det gør jeg så. Nu har jeg også haft en masse problemer med min gamle SPV, og gider ikke gå det igennem igen, bare med den nye. Så jeg venter lidt endnu.

Link to comment
Share on other sites

tja, jeg har i hvert fald ignoreret alle de negative sider ved E200, da jeg mener, de er lige lovligt subjektive ..

jeg har lige købt en E200, da jeg kun mener, at E200, efter sigende, har 2 betydende fejl. For det første, så er der batterilevetiden, som man jo åbenbart kan afvikle ved bl.a. at fjerne memorykort - derudover, så har jeg ikke et problem med at lade den op hver dag, efter jeg kommer hjem fra skole .. jeg skal sgu ikke på safari, hvor den skal kunne holde i 1 uge ! :)

den sidste gene ved E200 er, at den åbenbart skulle ha' ringe lydkvalitet. Jeg har været i Oranges butik for at teste dette, og den overgik i hvert fald kvaliteten af min gamle 3210 med glans !! ikke en eneste summen eller ekko, som min 3210 i hvert fald tit havde. Desuden, kan man bytte telefonen med orange, hvis man er så uheldig at modtage én af de ramte E200.

Så, i bund og grund - jeg har valgt at teste mobilen ud for mig selv, i stedet for at lytte på diverse udsendninger fra Nokia, som disser E200 fremfor 6600 .. :wink:

men, held og lykke med dit valg .. du skal ikke tro på al kritik du hører.

Link to comment
Share on other sites

jeg skal sgu ikke på safari, hvor den skal kunne holde i 1 uge !  :) 

den sidste gene ved E200 er, at den åbenbart skulle ha' ringe lydkvalitet. Jeg har været i Oranges butik for at teste dette, og den overgik i hvert fald kvaliteten af min gamle 3210 med glans !!

HELT ÆRLIGT !!!

Sammenligner du en nokia 3210 med en SPV ?????

Og med hensyn til batterilevetiden, så er der rigtigt mange mennesker der bruger bluetooth hver dag (f.eks. mig) og som så ikke kan leve med en batteritid på 3-4 timer.

Det er ikke særligt hensigtsmæssigt at din telefon løber tør for strøm når din kunde ringer. Og det er ikke muligt at købe et installationssæt til bilen som er tilfredsstillende (sammenlign det med sony ericson p900)så det er heller ikke løsningen.

Med hensyn til lydkvaliteten, kan jeg kun sige at de mennesker jeg har hørt fra, ikke er tilfredse med lyden, dette skulle efter sigende være et software problem, så det bliver forhåbentligt rettet i nærmeste fremtid.

Link to comment
Share on other sites

Ja MPX220 lyder foreløbig som et godt alternativ til Qtek/Spv glæder mig også til at se den :-)

Jeg troede ellers det var billigere at købe telefon i norge end i danmark :-)

Link to comment
Share on other sites

JJeg troede ellers det var billigere at købe telefon i norge end i danmark :-)

det er lov å drømme jeg ga 6000.-kr for min qtek7070.

det er ikke billlig her i norge kamerat :cry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Jeg vil give dig ret kjk! Det er RET SÅ DYRT at give 3000 eller 6000kr for en tlf, om det så er en SPV eller whatsoever! Hvis man nu eks er en som mig som ikke har noget job så er det nok bare lidt svært at det ene år at bruge 3000DKR på en mobil telefon( i det her tilfælde en Orange SPV ) og så det næste bruge 3500DKR på en SPV E200! :?

Link to comment
Share on other sites

Næste gang må vi se om ikke det er bedre at du køber den i danmark så :-)

Der må nemt kunne spares 2-3000.- på det ?

må jeg tegne abonnement for å få billig tlf???

eller denne prisen er uten abonnement ?? :?:

Link to comment
Share on other sites

Guest spider

hmmmm kan bare ikke lige lade være med at bryde ind og sige at jeg bare fik NOK af MS styresytemmet og skilte mig af med min SPV (den første model) og købte mig en P900 istedet....og jeg skal LOVE for at jeg blev IKKE skuffet.... so sorry to say men jeg har bare oplevet for meget "ballade" med min SPV til at jeg overhovedet gider tænke på at prøve en nyere model....

...og ja jeg ved godt at den samme diskussion har været oppe indtil flere gange: man kan ikke sammenligne de to tlf, den ene er større end den anden (SPV versus P900 eller omvendt, I don't care), SD memory versus memory stick etc etc etc..........jeg siger bare at jeg ikke GAD MS styre system mere....men bedst af alt er det vel egentligt at folk prøver enten den ene eller den anden tlf og ser hvad der passer dem bedst...for mig er valget KLART :)

@ morflez

nååå det er SÅDAN du ser ud :D har spekuleret på hvordan det var at forumets (måske) eneste pige så ud (og min rednings mand(dame) i en svær stund med min registerings datatbase)......no offence..bare venligt sagt :wink:

Link to comment
Share on other sites

det var porblem med p8000 at den slettet alt i minne og gikk tilbake til fabrikk instillinger når tlf minne ble fult det var grunnen til at jeg ikke kjøpte p800 og kjøpte qtek7070 og er lykkelig med det .tenk du får en stort e.mail minne ble fult og plustlig alt du har på p800 ble borte . Jeg vet ikke om de har fikset den feilen på p900 hvis ikke så har du kjøpt en skikkelig dårlid tlf. :)

Min neste phone blir MPX220 eller kanskje jeg venter til MPX300. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.