Jump to content

C500 - Homescreen kalender problem


Guest qbrix

Recommended Posts

Jeg bruger den homescreen, der hedder "Windows grundlæggende" og er blevet flittig bruger af telefonens Outlook kalender. Det er derfor dejligt, at der altid står på forsiden, hvad der sker næste gang...

Eller rettere - det ville være dejligt, hvis systemet virkede !!!

Det sker vel 7 ud af 10 gange, at en aftale ikke bliver erstattet af den næste aftale, ved den første aftales udløb. Der sker først en opdatering, hvis jeg ændrer på den udløbne aftale eller jeg kobler til ActiveSync eller noget helt tredje - jeg skal ihvertfald gøre noget aktivt, hvor jeg synes, den burde klare det selv...

Er jeg den eneste ?

Er der en opdatering til kalender plugin'et ?

Er der alternative kalender plugins, jeg bør benytte i stedet for ?

Storkvajer jeg mig bare ???

Vh

Jørgen

(Som iøvrigt er glad og pavestolt over sin nye telefon)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Hmmmm erindrer ikke rigtigt at have sådanne problemer.... men har ikke min telefon ved mig, så kan ikke teste for dig.

Der findes ikke en opdatering til default kalender pluginet.

Link to comment
Share on other sites

Min fungere upåklageligt :-)

Bruger den hver dag (jeg er kørelærer) til mine elevers køretimer, den viser den igangværende aftale og den næste 15 min. før med mulighed for påmindelsestone (hvilket jeg ikke bruger) og som sagt fungere det hver dag, men har du f.eks. 3 dage mellem dine aftaler skriver den "ingen aftaler" eller sådan noget.

Iøvrigt kører jeg med den engelske opdatering, kan det være derfor ??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest qbrix

Ja, verden (eller måske retter telefonernes verden) er forunderlig. Lige siden jeg postede det oprindelige indlæg, har kalenderen fungeret upåklageligt.

Nu forventer jeg egentlig, at den holder op med fungere, når dette er sendt...

Jeg har lavet en lille teori om, at Outlook skal ligge i memory for at opdatere homescreen'en. (Outlook skal altså kunne ses på Joblisten)

Jeg har dog ikke testet, om det hænger sådan sammen.

Vh

Jørgen

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.