Jump to content

NL update c500?!


Guest Ravens

Recommended Posts

Guest Ravens

Geeft dat geen confilcten met euh. settings ? kan ik gelijk bellen.. smsjes ontvangen en sturen ??

En wat moet ik allemaal doen om het erop te zetten!

Link to comment
Share on other sites

Guest peekie

ik heb alle frans settings uit mijn c500 en alleen nederlands in , sms,mms enz en ook het gratis internet werkt prima , mp3 ringtones zijn cool ook en ja alle spelletjes werkt ook ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Guest OnTheMike

Heb je een overzichtje van alle NL-instellingen?

Edit:

Eerst eens verder kijken dan mijn neus lang is :-)

Edited by OnTheMike
Link to comment
Share on other sites

Guest peekie

ja goed nieuws als deze heeft wmp10 maar hier in nederland heb je geen update :shock: in 2004 ander landen wel :evil: , ik hoop dat deze update is niet die oud update :?:

Link to comment
Share on other sites

Guest viajore

Waarom wachten tot de nieuwe update officieel in het Nederlands uitkomt?

De nieuwe franse operator versie 4.2.2.1 met Media Player 10 welke te vinden is op http://www.orange-entreprises.com/public/o.../dl.php?id=1445

werkt perfect!

!!!Zorg er voor de zekerheid wel voor dat je een back-up maakt, anders zijn je contactpersonen, berichten en documenten straks weg!!!

Om de update te installeren:

1) Zorg ervoor dat de telefoon met de usb kabel is aangesloten op de computer.

2) Download TyphoonNBFTool

3) Pak het bestand uit met WinRAR

4) Pak vervolgens het .exe bestandje uit, door op de rechtermuisknop te klikken en te kiezen voor 'extract files here'. Als het goed is worden er een aantal bestanden uitgepakt, waaronder het NK.NBF bestand.

5) Open TyphoonNBFTool en open vervolgens NK.NBF

6) klik op 'Tools -> Edit Header Data' en verwijder de gegevens in 'Operator'.

7) Sla het bestand op en overschrijf de oude nk.nbf file.

8 Voer de 'RomUpdateUtility' uit en volg de stappen. Het installatieproces is in het Frans, maar geen zorgen het komt allemaal goed.

Het proces is overigens zowel op de pc als op de phone te volgen.

Wel eventjes geduld hebben, het kan een paar minuutjes duren

9) Wanneer het installatieproces voltooid is wordt de telefoon opnieuw opgestart.

10) Wanneer de phone opnieuw is opgestart is dat wel even schrikken, alles staat in het Frans.

Om de taal weer in het Nederlands te krijgen:

druk op de linker soft key (platte toets net onder het scherm), druk vervolgens op de toetsen 4, 9, 6. Je komt dan in de landinstellingen. Kies bij Taal (Langue) voor Nederlands en bij Landinstellingen (Parametres regionaux) voor Neerlandais (Pays Bas).

Sla deze gegevens op, door nogmaals op de linker soft key te drukken en bevestig de alert melding.

Wanneer je nu door het menu bladert staan sommige dingen in het Frans en andere dingen weer in het Nederlands.

11) Start de c500 opnieuw op en je zult zien dat alles in het Nederlands is.

Have Fun! 8) Marcel.

Edited by viajore
Link to comment
Share on other sites

Guest sammylee

I have updated my Dutch C500 with the new frenche update...

everything is working fine. except my tomtom. It disconnet my gps so my c500 isn't enable to find my gps.

how come ??

com 6 and 7 cannot be shut down.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest bartje100
ER staat open .nk.nbf maar waar krijg ik die ?

in die .zip zit alleen .exe van die tool!

<{POST_SNAPBACK}>

Zoek even in je documents and settings onder je eigen naam...in local settings zit een temp-map en daarin staat dat bestand....

Ik heb me ook de pleuris gezocht, maar het lijkt nu gelukt...

Link to comment
Share on other sites

Guest Codacs

Net nog ff gebeld met de Orange NL Helpdesk...

Men weet nog van niets. Zodra er iets bekend is van een eventuele update wordt daar melding van gemaakt op www.orange.nl.

M.a.w.

of ze zitten bij de HD te slapen of er komt nog geen nl update

Link to comment
Share on other sites

Guest Jerome2811

Beste mensen graag even uw aandacht voor het volgende ;)

Poll: ben jij bereid te betalen voor een update naar Windows Mobile 5 voor je C500?

Zoals je kunt lezen heb ik een poll gestart waarmee ik de intresse wil peilen naar een update naar Windows Mobile 5.

Laat je stem horen! Alvast bedankt!

Omdat er niet direct gelinkt mag worden naar andere forums is de link weggehaald.

Kijk even op de grotere nederlandse gebruikersforums en dan kom je 'm vanzelf wel tegen.

Edited by Jerome2811
Link to comment
Share on other sites

Guest davidhoff

Ik hoop dat ik de nieuwe update bedoeld voor de nederlandse markt volgende week (beholpen stofprobleem)op mijn c500 te zien krijg! ik draai momenteel nog de franse update waarmee ik heel gelukkig ben en zit nou naar de laatste nederlandse firmware te zoeken om mijn phone terug te flashen. Iemand misschien een link of info of orange moeilijk gaat doen bij het inleveren van een phone met de huidige franse update?

Link to comment
Share on other sites

Guest peekie
Beste mensen graag even uw aandacht voor het volgende  ;)

Poll: ben jij bereid te betalen voor een update naar Windows Mobile 5 voor je C500?

Zoals je kunt lezen heb ik een poll gestart waarmee ik de intresse wil peilen naar een update naar Windows Mobile 5.

Laat je stem horen! Alvast bedankt!

Omdat er niet direct gelinkt mag worden naar andere forums is de link weggehaald.

Kijk even op de grotere nederlandse gebruikersforums en dan kom je 'm vanzelf wel tegen.

<{POST_SNAPBACK}>

zoals ik jouw verteld heb je kun ook hier een poll ook doen 2 is beter dan een ;) ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Jerome2811
zoals ik jouw verteld heb je kun ook hier een poll ook doen 2 is beter dan een  ;)  ;)  :P

<{POST_SNAPBACK}>

Wil het graag centraal houden. Anders krijg je vast en zeker mensen die voor de 2e keer gaan stemmen. Mensen die toch graag willen stemmen maar niet weten hoe kunnen me even PMmen.

Edited by Jerome2811
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.