Jump to content

Mangler ny smartphone


Guest misterhamper

Recommended Posts

Guest misterhamper

Hejsa. Min gamle SPV C500 døde ud for snart et år siden pga noget rod med WM5 (det får man ud af at rode med sådan noget :P), og har været uden mobil i al den tid. Men nu er det tid til at få en ny. Jeg skal bruge den til at spille gode spil på, sende sms'er, ringe, høre musik og tage billeder og rode med.

Men jeg har lidt problemer;

Skal det være Symbian eller Windows? For/imod?

Hvilken model skal jeg have? Den må gerne være pæn og have godt batteri, og specialt skal den have et godt joypad (C500's suttede).

Jeg har kigget på Qtek 8500. Den er rigtig billig (2000 kr), men læste den havde dårlig forbindelse og dårligt batteri. Har også kigget på Qtek 8310. Den ser også rigtig god ud, dog koster den dog 3000 kr. Er den samme størrelse som C500?

Bare kom med input, alt det I vil. Mange tak. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest banzaixb

Hej

Hvis du vil have en som har design, samme størelse som C500, og massere af muligheder.

Så vil jeg foreslå en HTC Mteor.

http://www.htc.com/product/03-products-2.htm

Den er lille, og man mærker kun kvalitet når man står med den i hånden.

Du kan evt købe en brugt for at slippe for at betale for meget, det har jeg gjort.

Jeg har selv en Mteor, og synes den overgår C500.

jeg har også en 8310, som bare ligger i en skuffe, da skærmen flækker for let på den, så jeg har ikke så meget lyst til at bruge den.

Mvh Nicolai

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Animefan

Jeg ville stemme for en Qtek 8310 eller en af de nyere WM6 med WIFI.

Mteor, self den fin, med WM6 og 3G, men 3G koster penge :)

med WIFI kan du bare hoppe på folks internet og suge af dem i stedet, eller dit eget derhjemme, en nyere WM uden WIFI, køb den ikke, Wifi er fremtidig, 3G er for tabere <_<

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.