Jump to content

[ROM] Dutch LITE!


Guest ErnstJanF

Recommended Posts

Guest laurenze88

Baas, bedankt alvast voor je inzet.. maar om wat voor versie gaat het 6.5? 6.5.3? 6.5.5?

zal m dadelijk gaan testen

Link to comment
Share on other sites

Guest Jasper91

mmm wil hem ook wel proberen maar kan iemand mij vertellen hoe ik met Windows 7 op me laptop... windows mobile 6.5 op me Samsung omnia Pro B7610 kan zetten?

Alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

Guest ErnstJanF
mmm wil hem ook wel proberen maar kan iemand mij vertellen hoe ik met Windows 7 op me laptop... windows mobile 6.5 op me Samsung omnia Pro B7610 kan zetten?

Alvast bedankt

Zijn genoeg tutorials voor, hier op het forum.

Check even bovenaan (het collection thread) :)

Link to comment
Share on other sites

Guest laurenze88
mmm wil hem ook wel proberen maar kan iemand mij vertellen hoe ik met Windows 7 op me laptop... windows mobile 6.5 op me Samsung omnia Pro B7610 kan zetten?

Alvast bedankt

Jasper, ik ben m nu pas aant downloade, ga hem daarna meteen testen je hoort morge meer van me! Hoe je je telefoon met windows 7 kan flashen is gewoon te vinden op deze site ik meen dat je dan gewoon moet opzoeken flash windows 7.

Maar ik moet je eerlijk vertellen het is makkelijker om het even op een windows xp pc te doen, ik weet niet of je ouders/broers/zussen, er 1 hebben maar dat gaat zeker sneller! (Ik gebruik met het flashe voor het gemak ook gewoon de pc van mijn ouders!)

Link to comment
Share on other sites

Guest laurenze88
Hi all,

Here's my ROM, didn't have time to try it out yet but it's 100% safe to flash ;)

Based on B7610NXXIL2

http://www.megaupload.com/?d=SV3JR050

Please report A.S.A.P. :D

ErnstJanF

-- EDIT --

If it doesn't work after flashing, HARD RESET FIRST! :)

Kun je ons al wat meer vertellen? het downloade gaat echt mega traag op het moment:S

Link to comment
Share on other sites

Guest ErnstJanF
Kun je ons al wat meer vertellen? het downloade gaat echt mega traag op het moment:S

Sorry, heb nog niet de tijd gevonden om te flashen omdat ik 'm nu momenteel nodig heb en ik niet even dat ding uit kan zetten :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Jasper91

We hebben alleen maar vista en Windows 7 laptops... op me stage hebben ze wel xp maar daar ga ik het niet doen. Daarnaast herkent mijn laptop mijn telefoon niet :S heb de driver geinstalleerd maar niks doet ut... ben naar vodafone geweest en die zouden me een mail sturen voor een oplossing maar weten jullie misschien de oplossing?

Edited by Jasper91
Link to comment
Share on other sites

Guest corus92

IS dit versie 6.5.3???? En dan heb ik nog een vraagje, hoe installeer je een .nb0 bestand op je telefoon, srry ben een btj n00b op dit gebied en heb nog niet echt een goeie tutorial kunne vinde over hoe dit te doen...

alvast bedankt,

Link to comment
Share on other sites

Guest Machiel

Ben wel benieuwd of hier de keyboard problemen mee zijn opgelost. Anders ben ik wel bereid m vanavond even te proberen :)

Edit: Downloading, gaat er zo op ;)

Edit: Eerst die van Daskalos maar proberen... download gaat wel erg traag..

Edited by Machiel
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest matsie1

ok de flash gedaan toestel start goed op

maar dat is het dan ook

Start knop werkt niet bij mij

Toestel reageert zeer traag, in eerste instantie, alsof tie veel moet laden.

Hardware knoppen werken wel ook de camera

En de rest kan ik niet bekijken omdat de Start knop niet werkt

Ik ga is kijken wat tie doet als ik netframework 3.5 geïnstalleerd heb of er dan meer werkt

Link to comment
Share on other sites

Guest Eddytheeagle87

Hier de instructies hoe je kunt flashen! Je hebt 2 verschillende drivers voor de 32 en 64 bit gebruikers. Dus wel de goede pakken!

Hier de link voor de x32 pc's: http://www.modaco.com/index.php?act=attach...st&id=40658

Dit is de link voor de x64 pc's: http://www.modaco.com/index.php?act=attach...st&id=40659

Instructions:

1. Restart your computer. At the boot screen, keep pressing F8 and you will be lead into the boot menu, select disable driver signature enforcement and click ok. (thanks to deepower)

2. Turn off phone, Connect USB cable, Click on Windows Start, click on Devices and printers

3. Select GT I8000, select hardware Tab, click properties, select driver tab.

4. Update Driver, select browse my computer for driver software, Click on 'Let me pick from a list of device drivers on my computer'

5. Select Have disk, select the directory where you have extracted the x64 driver and install from there. (thanks to sorg for the drivers)

6. After installation, switch on your phone.

7. Ensure your Octans is running in Win XP SP3 and you are good to go. Follow all the flashing ROM steps.

8. Click on Detect, Switch off your phone, the start download will be active.

note:

Please restart your computer everytime you need to flash the ROM to disable the signature driver enforcement.

Succes ermee! Hiermee moet iedereen het kunnen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Eddytheeagle87

Iedere rom die tot nu toe gemaakt is heeft nog problemen. Heb alle roms van daskalos al geprobeerd. Het probleem zit niet bij de makers.

Samsung heeft gewoon te zware software gemaakt. Ook al maak je een lite rom, doordat de standaard software er nog wel in blijft zitten van samsung blijft het gewoon kl*te.

Ik zit er weer aan te denken om terug te gaan naar mijn xperia x1. Telefoon is sneller dan de samsung ondanks de mindere hardware.

Een goede rom voor de samsung zie ik niet meer komen. Mijn samsung gaat nog geen dag mee op de accu. Heb wel bluetooth en gprs de hele dag aan. Maar dit mag niet uitmaken.

Het slide2unlock probleem is ook niet op te lossen. Zwaar irritant als je soms minuut moet wachten voordat je telefoon opstart.

Ik raad alleen maar 1 ding aan. Installeer een lite rom en installeer daarna alleen de software die je nodig hebt. Dan is het nog een beetje te doen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Machiel
Ik zit er weer aan te denken om terug te gaan naar mijn xperia x1. Telefoon is sneller dan de samsung ondanks de mindere hardware.

Een goede rom voor de samsung zie ik niet meer komen. Mijn samsung gaat nog geen dag mee op de accu. Heb wel bluetooth en gprs de hele dag aan. Maar dit mag niet uitmaken.

Het slide2unlock probleem is ook niet op te lossen. Zwaar irritant als je soms minuut moet wachten voordat je telefoon opstart.

Ik raad alleen maar 1 ding aan. Installeer een lite rom en installeer daarna alleen de software die je nodig hebt. Dan is het nog een beetje te doen.

Natuurlijk maakt dat wel uit.. Geen enkele smartphone van tegenwoordig gaat langer als een dag mee met Bluetooth en e-mail sync de hele dag aan. Een Android niet, een WinMo niet en zelfs een iPhone niet. Dus dat lijkt me flauwekul. Als ik mijn BT uit heb staan, gebruik maar van piekuren voor synchronisatie en Wifi uitzet dan gaatie met gemak 3 dagen mee, en dat haalde mijn N82 niet eens.

Weet overigens niet wat het S2U probleem is, maar ik draai de nieuwste versie en die heeft als enige probleem dat als ik het toetsenbord openklap ik ff moet wachten (wat overigens wel irritant is :( ). Zie dus niet helemaal de toegevoegde waarde van deze post.

Edit: zie overigens ook het nut niet van je post daarvoor aangezien iedereen hier weet hoe hij of zij moet flashen.. En dat ook niet echt aan de orde is hier. Maar dat terzijde.

Edited by Machiel
Link to comment
Share on other sites

Guest Eddytheeagle87
Natuurlijk maakt dat wel uit.. Geen enkele smartphone van tegenwoordig gaat langer als een dag mee met Bluetooth en e-mail sync de hele dag aan. Een Android niet, een WinMo niet en zelfs een iPhone niet. Dus dat lijkt me flauwekul. Als ik mijn BT uit heb staan, gebruik maar van piekuren voor synchronisatie en Wifi uitzet dan gaatie met gemak 3 dagen mee, en dat haalde mijn N82 niet eens.

Weet overigens niet wat het S2U probleem is, maar ik draai de nieuwste versie en die heeft als enige probleem dat als ik het toetsenbord openklap ik ff moet wachten (wat overigens wel irritant is :( ). Zie dus niet helemaal de toegevoegde waarde van deze post.

Edit: zie overigens ook het nut niet van je post daarvoor aangezien iedereen hier weet hoe hij of zij moet flashen.. En dat ook niet echt aan de orde is hier. Maar dat terzijde.

Lees beter de eerdere posts. Daar waren vragen over hoe te flashen op windows 7.

Zeg dan gewoon dat je er niet tegen kunt dat ik deze telefoon afkraak.

En even over de accuduur. Mijn htc tytn2 ging minimaal 2 dagen mee met bluetooth en wifi aan.

De xperia x1 deed dat ook.

Maar ga er verder geen discussie van maken.

Jij hebt jou ideeen en ik de mijne, klaar!

Link to comment
Share on other sites

Guest Arcobaleno
Natuurlijk maakt dat wel uit.. Geen enkele smartphone van tegenwoordig gaat langer als een dag mee met Bluetooth en e-mail sync de hele dag aan. Een Android niet, een WinMo niet en zelfs een iPhone niet. Dus dat lijkt me flauwekul. Als ik mijn BT uit heb staan, gebruik maar van piekuren voor synchronisatie en Wifi uitzet dan gaatie met gemak 3 dagen mee, en dat haalde mijn N82 niet eens.

Weet overigens niet wat het S2U probleem is, maar ik draai de nieuwste versie en die heeft als enige probleem dat als ik het toetsenbord openklap ik ff moet wachten (wat overigens wel irritant is :( ). Zie dus niet helemaal de toegevoegde waarde van deze post.

Edit: zie overigens ook het nut niet van je post daarvoor aangezien iedereen hier weet hoe hij of zij moet flashen.. En dat ook niet echt aan de orde is hier. Maar dat terzijde.

hier ben ik t mee eens

Mijn TyTN II ging ook geen 2dage mee hoor met EN email sync BT en Wifi aan...

dus wat jij zegt is bull***

Link to comment
Share on other sites

Guest Machiel
hier ben ik t mee eens

Mijn TyTN II ging ook geen 2dage mee hoor met EN email sync BT en Wifi aan...

dus wat jij zegt is bull***

Maar goed, laten we hier niet gaan bashen. Ernst Jan heeft waarschijnlijk veel werk aan deze rom gehad en het lijkt me niet meer als redelijk dat hij daar gewoon netjes een topic over kan voeren :(. Iemand al meer ervaring met deze rom?

Link to comment
Share on other sites

Guest Scheper

Mjah, ik heb geen BT of Wifi aan, maar kan er met gemak 5 dagen mee. Ik red de week ook geregeld. Dus opzich, voor een smarphone, vind ik het extreem netjes! de HTC's die ik had hielden het met dat gebruik vaak niet langer dan 3 dagen vol...

Nou weet ik niet of dat ook geldt met BT en wifi aan, maar vermoed dat de B7610 een betere accuduur heeft dan veel andere telefoontjes...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.