Jump to content

runlevel5

Members
  • Content Count

    175
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by runlevel5

  1. got my slimport. doesn't work at all on TV in lounge. works on daughters bedroom TV for about a minute then loses signal. tried different HDMI leads to no avail. gonna try on mum n dads TV which is newer when I get time. will update the thread with any news. any ideas? too much hassle sending it back to HK for what I paid for it. if it doesn't work think I'll go the miracast route.
  2. flashed through clockwork no probs. lost root though. update# rerooted no probs. volume seems louder through speaker. happy with the update.
  3. Our TV is knocking on and the missus wants iPlayer (we only have freeview) so the chromecast seems a potentiality good choice. currently only on copper wire broadband though as fibre not yet in the village so will investigate nearer the time. Will look into miracast though :-)
  4. Gonna get the chromecast when its official(ie cheap, lol) in the UK. Looking forward to getting this though. At that price its worth a punt. NFS: Most Wanted and Ashphalt 8 should look good on the big screen :-)
  5. http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=131041342290 On its way. Will let you guys know what its like. Anyone use one? Any thoughts?
  6. streaming YouTube etc and volume on full. even my blade v had louder volume. anyone else a bit frustrated? have I missed something obvious? cheers
  7. on 3g (three UK) I have blue on v2 and v2.1. no such luck on WiFi but doesn't seen to affect services.
  8. kinda desperate to get a half decent case now. anyone had any luck? use mine at work and the back is already showing micro scratches. cheers
  9. sorry for double post. here's a screenshot.
  10. done update. smooth with no issues. no discernible difference as yet. may be a little snappier.
  11. +1 for that. I guess we all play our part in creating the buzz on here tho.
  12. thanks for the heads up. downloaded the links and backing up stuff to Google drive. I'm on holiday so on 3g and have a shedload of photos so will take a while. got a recent MCR backup so I will be taking the plunge sometime this evening.I'll report back if I can. all the best
  13. got the phone mount on your recommendation. nice piece of kit and fast delivery.
  14. had first random reboot browsing gallery this morning. other than that its slick gui and camera app make it a keeper. probably just me but seems to charge faster????
  15. Cheers Pete. Must say the Bluetooth set has got me thinking. Didn't realise one with a built in FM radio could be had at that price point.
  16. any suggestions guys? £20-£50 ish budget. thank you.
  17. was on o2 but went to over to three and ported my number. just downloaded priority moments and went through the sign up and text verification and all is good. Thornton's tomorrow :)
  18. sounds good. be useful to have a minimalist rom being developed. hope it goes well. pm/post if I can help with testing.
  19. thanx for the replies. gonna leave the nexus in its box until I get a screen protector and case for it (didnt expect delivery this quickly)so if a stripped down 952 appears I will install that instead of stock plus. all the best
  20. Hi. Had the notification email that my nexus 4 is being delivered today. My G300 is being passed to my mother. She's currently running my old wildfire with cm7 installed. The G300 is running infusion but id like suggestions for a different rom before I pass it on. Mums priorities are calls, texts, camera, internet and Gmail. She doesn't really install apps or play mp3s/ video. was thinking of stock plus. Any thoughts/suggestions are welcome. I won't be able to reply til after work this evening but thank you for your input.
  21. yep, same here. gotten used to them now. never noticed them on my HTC wildfire but screen smaller etc.
  22. just checked my ics infusion language settings and I'm fairly sure Chinese is an option.hth
  23. I think its an exciting time for us mobile fans, and I do see the pricing of the nexus 4 as a game changer for the uk market at least. Personally I am holding on to my g300 until the nexus comes with 32gb (I am video and game intensive and even the 32gb card on my phone is 70% full). Was gonna get a new phone before xmas for myself but will hold on.
  24. at that price the oppo is out of my budget. you still getting the v985 tillaz?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.