Jump to content

[ROM] Guinhills Dutch 6.5.5 ROM 23563 (26 april )


Guest Ganhiru

Recommended Posts

Guest mechanik_en57

Ik heb nu ook jou rom geinstalleerd en heb 1 probleem ik kan niet via GPRS/3G op het net geraken hij wilt altijd conecten via T-mobile ... en "My Internet" die kan niet aangepast worden ...

Link to comment
Share on other sites

Guest Ganhiru
Ik heb nu ook jou rom geinstalleerd en heb 1 probleem ik kan niet via GPRS/3G op het net geraken hij wilt altijd conecten via T-mobile ... en "My Internet" die kan niet aangepast worden ...

Ja dat klopt, de oplossing is naar Instellingen ( samsung instellingen) te gaan, daar de 4e tab Netwerkinstelling te kiezen.

de Knop "Meer tonen" gebruiken. Hier heb je Operatorinstellingen en Verbindingen herstellen.

Als je eerst bij Operatorinstellingen voor jou provider kiest dan zou je al moeten kunnen verbinden. Werkt het dan nog niet dan forceert Verbindingen herstellen de settings naar de juiste settings voor de gekozen provider.

Gr,

Guinhill

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest Falcon63
Ik ben de rom aan het downloaden.

Hallo,

Ik ben een beginner voor wat betreft Roms WM6.5.3. voor de Samsung Omnia 2 I8000 dus ik heb enkele vragen:

Kun je me vertellen waar ik de laatste nederlandse Rom-bestanden kan downloaden?

Kan ik deze over de bestaande WM6.5 installeren en moet dan vervolgens de zelf geinstalleerde Cab programma's weer opnieuw installeren?

Staat ergens beschreven hoe ik deze roms moet installeren.

Alvast bedankt

Edited by Falcon63
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest yobikap

Hallo,

Waar kan ik de orginele nederlandse 6.5 rom vinden? ook orginele CSC etc.

Ik heb pas geleden mijn tel naar 6.5.3 geupgrade, alleen omdat ik het niets vond, wil ik weer terug naar de orginele nederlandse 6.5 rom voor I8000.

Bedankt.

Edited by yobikap
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.