Jump to content

wat vind jullie van orange.nl


Guest Thumper Net

Recommended Posts

Ik zit een jaar bij Orange, kende het daarvoor niet. Ik heb redelijk gestemd. Soms als ik onderweg in de trein een GPRS verbinding heb, valt die weg. Thuis in mijn bereik ook maar zozo. Volgens de klantenservice (die ik trouwens wel goed vind) was het bereik in mijn gemeente goed, maar dat is wel eens anders. Ik moet wel zeggen dat het bereik sinds vorig jaar april wel beter is geworden (van vaak maar 1 streepje en soms niks naar nu 1 streepje en soms twee.)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest ghozd

Het gaat over de website!!!

En die is naar mijn mening ronduit SLECHT

na 4 maanden een beschikbare update te hebben ,zeggen zo op hun site dat er nog steeds een msn probleem is

WaardeLOOS gewoon. Sorry maar ik heb slecht gestemd en ben niet echt tevreden over de webstie orange.nl

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest DRAGONITE

Ik vind het netwerk meevallen, wat Annet zegt is wel zo als je in de trein zit te msn'n of je emails nazit te kijken valt de verbinding gewoon weg:(, maar voor de rest ben ik ermee tevreden, zeker als ik ik bereikbaar kan blijven op me msn:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Guest maikeldevrindt

Orange kwa netwerk (bereikbaarheid) is het ten zuide van Eindhoven ... WAARDELOOS.. sorry maar tis echt zo.

Kwa bereikbaarheid (na m'n gehele leven bij KPN klant te zijn geweest) moet ik toegeven dat KPN gewoon het beste is kwa netwerk.

De Orange winkels zijn prima! , en aardig personeel.

De internet site is deels prima ander deels.. de online rekening is super !!

maar kwa informatie over nieuwe producten enz enz.. is het maar matig.

Neem mijn vraag m.b.t. de levertijd van de C500. Ik heb een boekje meegenomen uit de winkel waarin staat "C500 is on its way...." echter is op orange.nl niets te vinden. (ja een persbericht maar meer als dat...).

mijn stem Redelijk.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sorry mensen, maar na nu zo'n 3 jaar Orange klant te zijn vind ik het echt ronduit slecht.

De klantenservice was erg goed, maar na een heleboel gezeik, gezeur, etc. ben ik er allang niet blij meer mee. Ik heb nog steeds nhetwerkproblemen met m'n E200 en de klantenservice (en de technische afdeling) hebben geen idee wat er aan de hand is.

De site is op de rekeninginfo na gewoonweg slecht. Er is niets nieuws te vinden en als je dieper op een Orange-product wil ingaan moet je naar de engelse site.

Verder doet Orange niets, maar dan ook echt helemaal niets, voor bestaande klanten. En het winkelpersoneel is absoluut erg aardig en vriendelijk, maar ze weten er weinig van. Zodra je een probleem hebt kunnen ze je echt niet helpen. Ze hebben mij vlak voordat de M1000 uitkwam medegedeeld dat het nog minimaal 4 maanden zou duren, waardoor ik nu een E200 heb ipv een M1000.

De enige reden waarom ik nog bij Orange zit (naast m'n abbo natuurlijk) is de coole telefoons.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Underdog_2k

Vind Orange matig, voolal hun spv series is nogal matig geweest, leuk toen ie voor het eerst uitkwam en dan is het begrijpelijk dat er bugs in zitten. Maar we zijn nu al een paar jaar verder en nogsteeds zelfde verhaaltjes van orange. plus vind de prijzen te hoog voor bellen en sms'en zelfs t-mobile is goedkoper :D met telfort heb je zelfde bereik in de randstad als met orange of welke dan ook. kom niet in boeren country ^_^ Ik ga voor een lage bel prijs...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ik heb op perfect gestemd, omdat Orange naar mijn mening het beste netwerk is. Hier in het boerengat waar ik woon had ik eerst Vodafone. Vodafone vond ik op zich redelijk, maar vaak was het zo dat Voicemail smsjes etc pas na een dag aankwamen en ik had geen ontvangst thuis.

Met Orange heb ik op mijn SPV C500 volledig ontvangst hier. De klantenservice reageerd zeer snel (ik had 3x fout gefaxed :oops: ).

De GPRS verbinding valt inderdaag soms weg, maar hier heb ik zelf weinig last van.

In hun winkels ben ik niet geweest.

Ik heb ervaring met het KPN netwerk, Vodafone en T-mobile. Van die 3 vind ik Orange het best, tenminste in mijn ervaring.

EDIT: Ik woon in Angerlo, GLD. Vlak bij Arnhem.

Edited by Noik
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik heb echt nooit problemen met bereik....

klantenservice vind ik echt heel goed, in de winkels ook wel.

Maar die site die is inderdaad bagger......

Ze zijn hartstikke trots op hun SPV, maar ondertussen vind je niks voor je SPV.

Link to comment
Share on other sites

Guest BarnOwl

Orange helpdesk en support is ronduit k**.

Enigszins genuanceerd: ik heb slechts twee keer gebeld met ze en zowel de bereidheid een probleem op te lossen als de technische kennis was 0,0.

Edited by peekie
Link to comment
Share on other sites

Guest Fotograaf2004

Tja, Ik heb een jaar lang Orange Free40 gehad, ik heb in mijn plaats niet al te best bereik, maar dat heb ik met andere netwerken ook niet....dit heeft mij doen besluiten om het nog maar een keer met Orange te proberen.

Gezien prijs - kwaliteit betaal je voor de kwaliteit die je ontvangt (vooral het onbeperkt meenemen van je bundel, goedkope data, alles uit 1 bundel betalen en de helpdesk zijn in orde). T-Mobile is goedkoper maar veel slechter qua service.

Wat betreft de site: die vind ik in orde (heb je wel eens geprobeerd iets te vinden op Vodafone bijv.? Dat is pas bagger, of links werken in zijn geheel niet!!

KPN is op alle fronten wel goed, maar om daar nu premium prices voor te betalen,....nee bedankt (of er moet een mega cashdeal aangeboden voor bijv. KPN Mobiel Plus bijv. hehe....maar dat doet KPN dus nooit, beetje gierige organisatie helaas).

Zie ook www.telecomvergelijker.nl en type dan Orange in de search, daar is erg veel (en goede) informatie over Orange te vinden (toestellen, netwerk, klantenservice en site).

Groet,

Joris

Link to comment
Share on other sites

Guest UrbanLegend

Hey,...

Ik heb voor de verandering eens op Goed gedrukt. een paar dingen zijn me opgevallen aan Orange. als eerste zijn ze te laat met hun SPV E200 Updates. als je een neukia of sumsang gebruiker bent: geen probleem dus, maar als je een E200 hebt dan heb je een klein probleem.

Het netwerk is goed in mijn ogen. er zullen altijd plaatsten zijn waar zelfs de beste providers uitvallen. ik heb ervaring met andere providers en mijn ervaring met Orange is dat ze wat dekking betreft hun belofte waarmaken.

wat de klantenservice betreft: deze is af en toe redelijk. maar het hangt er ook vanaf wie je aan de lijn krijgt. als je een techie hebt dan weten ze veel van bepaalde dekkingsproblemen en als je Billing-doos aan de lijn krijgt dan kun je beter over je rekenening beginnen en niet over je GPRS settings.

Het winkelpersoneel is PRIMA. In leeuwarden dan. ik heb 5 keer (!) een swop uit moeten laten voeren voordat een toestel het bij bij foutloos langer dan een maand uithield. maar er werd dan ook totaal niet moeilijk over gedaan. Joystick zwaar? Swoppen maar. vingerafdrukken achter een scherm? swoppen maar. ik heb mijn toestel kunnen swoppen om de meest belachelijk kleine dingen en ze stelden geen vragen. ze namen het zelfs voor me op toen iemand van Orange Nederland belde en die meldde dat ze het verdacht vonden dat ik zovaak swopte. (meer mensen ervaring met vaak swoppen overigens?)

verder vind ik de prijs/kwaliteitverhouding een beetje aan de zware kant. 40 euro voor een abonnement en dan er per maand zo enorm snel doorheen jassen is niet niks. wel goed dat hun data zo enorm goedkoop is. ik heb geen ervaring met uitval van datanetwerken maar ik zit dan ook in Friesland.

mijn mening is dat er eigenlijk geen slecht dekkende netwerken meer zijn in nederland. de een heeft in de ene hoek wat meer dan de andere, maar echt slecht? nee. er is gewoon wat wils voor een ieder.

Link to comment
Share on other sites

Ja ik dacht dus ook dat het over de website ging of over de orange world portal .. die vind ik echt zuigen ... ze hebbe coole telefoons, bied er dan ook wat leuks voor aan... (dan maken mensen ook een beetje traffic!!!)

Link to comment
Share on other sites

Guest El_Mero_Mero

Hmmmzzz jah ik heb goed gedrukt omdat ik iets van 2 3 jaar bij BEN later Tmobile heb gezeten ik helemaal gestoord werd van die vage rekeningen waar ik nooit een badword van snapte ik heb nu al 2 jaar 80 eurie abonnement en werkt prima krijgt netjes smsje wanneer alles op is alles onbeperkt meenemen(heb tmobile niet) en ze hebben nu weer nieuwe abo's waar je volgens mij nog iets goedkoper mee uit zou kunnen zijn.

Maar wat betreft website ben ik t eens met de meeste die suckt gewoon je kan dr echt geen ruk voor de spv's vinden als je orange uk bekijkt kan je daar van alles downloaden via je foon hier helemaal niks als r wat kapot is moet je dat via een internetsite regelen telefoonschoonmaken kunnen ze niet mot je op internet kijken helpen je wel goed in de winkel maar ja qua kennis over spvsjes is t weinig. Wat dat betreft mag Orange.nl wel is wat meer voor de spv gaan doen aangezien het zogenaamd hun parada paartje is. tel jah heb nu de e200 en vind m eigenlijk zwaar zuigen de oude spv werkte nog beter de batterijduur is gewoon echt klote kan dat ding elke dag opladen.

maar voorlopig blijf ik hier denk ik nog wel ff of ik ga weer ff naar een andere toe en ik heb kpn ben tmobile en orange nu gehad en vind qua bereik is kpn natuurlijk top maar orange is zeker net zo goed en veel duidelijker om te begrijpen wat je betaalt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Fotograaf2004

Orange is zeker wel ok hoor,...zolang ze maar dat onbeperkt meenemen van belbundel behouden is het ok. Met die nieuwe tarieven wordt bellen tenminste een beetje betaalbaar (Free 42.50 is nu 0,14 cent binnen en buiten de bundel, vooral die exorbitant hoge minuutprijzen na de bundel zoals Vodafone hanteert (0,30 c/m !!!!) kun je hiermee besparen.

Orange.nl is idd niet echt lekker opgesteld, het is wel aanwezig,...maar je moet erg zoeken naar de info. Zoek maar eens snel op hoeveel data je gebruikt hebt met orange world. Of je online telefoonspecificatie (ik moet er vaak naar zoeken nl omdat je verschillende menu's door moet lopen).

@El)_Mero_Mero : de SPV E200 is ondertussen al oud he! Da's nu de SPV C500 (deze staat zeer goed aangeschreven, goede ontvangst, betere software en betere autonomie / gebruiksduur van de batterij. Ik heb vandaag met de Orange shop gebeld en zij bieden nu de C500 gratis aan icm een 1-jarig Orange Free 32.50 ! (los toestel is 269 euro zonder abo). Ik heb nu, na een jaar Free40 gehad te hebben, een orange Smart en kan nu weer een nieuw toestel met abo nemen. Helaas hebben ze geen Sim Only voor de Free 42,50.....

Groet,

:lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Exploited

Een echt goede provider vind ik het niet. Ze zijn nu al maanden te laat met hun SPV C500-update en ik heb op bepaalde locaties op mijn werk gewoon geen ontvangst. En dan die website...breek me de bek niet open...wat een onding.

Maar ja... "goed" is zo'n relatief woord.

Toch maar op "goed" gedrukt :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest tha_oli

in het kort:

Vroeger zat ik bij dutchtone,

dat was k**,

toen werd dutchtone overgenomen door orange,

toen was alles chill, ik ben al een paar jaar abonee,

klantenservice is top,

en ik heb OVERAL bereik, (ook als het moet in de bios hier in de buurt, waar een stoorzender in staat :D )

echt orange is de beste

(owjah ben gold member dus mag sneller een nieuwe telefoon hehehe)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.