Jump to content

Gratis internetten met de C500


Guest Orangespvc500

Recommended Posts

  • 1 month later...
Guest wemekamp

Hey weten jullie misschien ook of dit 'gratis internet' ook werkt in het buitenland, ben nog niet in deze positie geweest dus ff vragen......

Alvast bedankt :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest kursta
als je orange world hebt betaal je niks meer dan de 6 euro per maand , dat komt van je belbundle af , dus geen kosten van jezelf  :)  ;)  :(

<{POST_SNAPBACK}>

Dusz ik kan zoveel downloaden als ik wil inplaats van 2 MB ?

en hoe zit het met msnen dan? kan dat nu ook onbeperkt?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest karbunkle

Misschien dat Orange toch achter deze truc gekomen is, na braaf de instellingen gedaan te hebben krijg ik de melding:

"http status 406"

op de sites die ik geprobeerd heb; ik heb uiteraard Orange World. Terug naar het oude...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
Guest PeterMPX
Ga naar instellingen>Gegevensverbinding, in dit menu, waar je de verbindingen zie staan, druk je op de menu knop(rechtsonder display), vervolgens verbindingen bewerken>Proxyverbindingen>WAP Proxy, In dit menu scroll je naar proxy (waar 10.250.255.188 als ip adres staat, en hier vul je hetvolgende in: 10.250.255.188:5080 (let op dubbele punt)

Vervolgens ga je naar type(die nu nog op WAP staat) en dit verander je in HTTP

Daarna in internet explorer:menu, opties, verbindingen. Automatisch NIET inschakelen (dus geen vinkje ervoor), en netwerk op WAP netwerk zetten.

Ik heb de truc toegepast op mijn mpx 220 bij orange world. Met deze instellingen kan ik inderdaad alle pagina's openen, behalve mijn gmail account. Hier krijg ik de melding dat de pagina niet kan worden geopend omdat er een beveiligde verbinding nodig is. Ik kan de gmail wel openen al ik het vinkje bij automatisch netwerk selecteren weer aan zet. Maar dan werkt de truc waarschijnlijk niet meer.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.