Jump to content

SPV C500 onstabiel niet te vertrouwen mobiel


Guest hollykok

Recommended Posts

Guest hollykok

Wie is het er mee eens dat deze telefoon sommige dingen of niet doet zoals het zou moeten, en dat als het wel kan je voor de normaalste dingen zoals;

mp3-ringtones, bluetooth de meest rare dingen moet uithalen om het te laten werken. Bluetooth betanden downloaden komen niet in goede mappen maar probeert hij op hjet vaste geheugen van de tel. te zetten i.p.v. op je SD-kaartje. Als je de camera wil gebruiken staat er bijv. dat je nog 1 uur en 20 minuten kan filmen, alleen stopt hij steeds na een aantal sec. met de booschap dat er geen egheugen is. Dan nog het feit dat het stof onder mijn scherm steeds meer wordt?!?! wat niet met stofzuiger of wat dan ook weg te halen is. Ik kan wel zeggen dat ik zeer ontevreden over dit mobieltje, en dat er over heel veel dingen niet goed nagedacht is. Hoor graag reactie's van andere die ook veel problemen ondervinden met deze geweldige SPV C500 :twisted:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest beckershoff

De problemen die je opnoemt zijn grotendeels na de laatste update (die met wmp10) opgelost, zelfs voor het stofprobleem (werd mij verteld door een orangehelpdeskmedewerkster) wordt nu in Engeland een soort rubber getest wat langs de rand van het display zou moeten komen (binnen 2 maanden meer info zei ze). In vergelijking met de spv1 die ik eerst had is deze echt de bom! De snelheid is perfect, het geheugen gebruik is beter (camerafunctie dik verbeterd na de update) en zelfs mp3 ringtones doen het (anders gebruik je toch wma`s ?)!

Ik vind wel dat het stof niet had gemogen (zeker niet na dat fiasco met die spv1) en dat de "joystick" wel wat game-vriendelijker had ontworpen mogen (check die t-mobile smartphone).

ik zie dus eigenlijk behalve de laatst "foutjes" niet in waarom jij zo problemen hebt :?: In vergelijking met andere of oudere "smartphones" zoals die van sony of nokia moet ik eerlijk zeggen dat ze niet in de buurt komen van deze phone!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.