Jump to content

Geen verbinding SPV C550


Guest lmao

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een Orange SPV C550 (never do that again btw :D ) Maar nu komt het. Als ik hem wil syncen met mijn pc of notebook gaat dat fout. Eerst heeft hij moeite met het vinden van de telefoon. Ik wil alleen maar dat de contacten gesynct worden. En als hij hem vind en hij gaat syncen dan gaat het goed tot ongeveer 45 van de 95 contacten. Dan blijft hij hangen en dan zegt hij op een gegeven moment dat hij gesynchroniseerd is maar dat is dus niet want ik vind helemaal niets terug :) in de telefoon en of op mijn pc dan wel notebook. Daarbij komt ook dat ik hem niet kan verkennen. Want hij verbind wel. Synct dan ( of iets wat er op lijkt dan lol) en verbreekt de verbinding. Ik heb twee data kabels geprobeerd en de usb poort getjekt, firewall, antivirus, ( ja je moet wat he) en alles werkt naar behoren. Dit is mijn tweede C550 de eerste was kapot gegaan door me eigen schuld. En ook deze heeft het probleem met de contacten syncen. Maar het is met de andere niet gebeurd dat ik het toestel niet kon verkennen. WIe o wie kan mij helpen? Ik heb zowat alle versies van ActiveSync al geprobeerd. Van 3.2 tot 4. nog wat beta versie en al...

mzzl lmao ®

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.