Jump to content

Formattering af SD kort i Windows.


Guest LHolm

Recommended Posts

Ved godt det nok ikke har så meget med en mobil enhed at gøre, men har problemer med at formaterer mit MiniSDkort.. Har en "adaptor" til det så der er til at sætte i en alm kortlæser, men når jeg så vil formaterer det igennem Windows, siger den at selv kortet er skrive beskyttet.

Har prøvet at sætte den lille "Switch" i siden, i begge stillinger, men det funker ikke...

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan formatterer det???

Kan nemlig hverken slette eller lægge filer ind på det.. Hvilket er PÆNT irriterende. hehe

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh

LHolm

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ved godt det nok ikke har så meget med en mobil enhed at gøre, men har problemer med at formaterer mit MiniSDkort.. Har en "adaptor" til det så der er til at sætte i en alm kortlæser, men når jeg så vil formaterer det igennem Windows, siger den at selv kortet er skrive beskyttet.

Har prøvet at sætte den lille "Switch" i siden, i begge stillinger, men det funker ikke...

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan formatterer det???

Kan nemlig hverken slette eller lægge filer ind på det.. Hvilket er PÆNT irriterende. hehe

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh

LHolm

Prøv at formattere som FAT fil system. Windows formattere default som FAT 32......

Det kan også være adapteren. Jeg formatterede kortet ført i telefonen, med Taskmanager, derefter i pc-windows som FAT 32, det hjalp.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.