eggyenergy666

[ROM][BETA][11-4-2012] EggyEnergy Caffeine 2.8[AOKP][4.0.4]

122 posts in this topic

I would love to change the kernel but it cant, then we loose wifi because it uses an different module then the rest, so only cab use vorbeths or trips for now, waiting for my glassfiberconnection so i can start some better compiling and building quality

Verstuurd van mijn Sensation met Tapatalk

Oh ok Nice. Where can I get Vorbeths Kernel ??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ok Nice. Where can I get Vorbeths Kernel ??

Then you must open his rom and this rom, its alot of shitting haha, and also has the drain btw so no use:(

Verstuurd van mijn Sensation met Tapatalk

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Then you must open his rom and this rom, its alot of shitting haha, and also has the drain btw so no use:(

Verstuurd van mijn Sensation met Tapatalk

Yeah i BET its a lot of digging around. Im no good at all that but hopefully there can be a fix for the battery drain. Im telling you eggy this rom at least for me its 99% almost a perfect rom for me. BT I dont use at all, nor video recording so I dont mind all that, just the battery drain.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Today comes update to 4.0.4 with all fixes(:

Verstuurd van mijn Sensation met Tapatalk

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Today comes update to 4.0.4 with all fixes(:

Verstuurd van mijn Sensation met Tapatalk

Sweet

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

rom updated happy flashing! changelog in the OP[=

Awesome eggy dude you are too fast man. Just wondering how's battery life bro?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awesome eggy dude you are too fast man. Just wondering how's battery life bro?

Good very good:D

Verstuurd van mijn Sensation met Tapatalk

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meant the camcorder lol sorry, is that working?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thank you :) but what about camcorder lol I'm sorry if I'm being a pain:/

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thank you but what about camcorder lol I'm sorry if I'm being a pain:/

Haha np dude! And its not working YET haha;D

Verstuurd van mijn Sensation met Tapatalk

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do you think you can port DianXin?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do you think you can port DianXin?

Haha i dont know, i have the test build but what is different then miui?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do you think you can port DianXin?

Haha i dont know, i have the test build but what is different then miui?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha i dont know, i have the test build but what is different then miui?

Themes work and some cool widgets

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
new build up! changelog in the OP:D!

Aww shiz damn I just got settled on whitehawk's aokp version lol. Gotta have my themed Eggy tho! Also thanks Pimp for your themes

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

new build up! changelog in the OP:D!

Awesome build I love your work :-), the only error i am getting it Video cannot be played from video recorded videos

Edited by Zehlek
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Running 2.6 now, working together with pimpmaneaton to make it more beautifull:D i think i release tomorrow after more testing(:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

MoDaCo is part of the MoDaCo.network, © Paul O'Brien 2002-2016. MoDaCo uses IntelliTxt technology.