Jump to content

GRPS til under 25kr/MB?


Guest Crispy

Recommended Posts

Guest MoRFLeZ

135,- om måneden i abonnement! inkl 40 sms! Så er det jo allerede billigere end geil mono abonnement!

Jeg har geil Mono abonnement til 117,- om måneden!!

Hvis ikke telmore kommer med et super tilbud på GPRS her efter påske, skifter jeg til Matrix lige så snart jeg kan komme afsted med det!!

Og så er det liiiiiiige at man undrer sig over, at man ikke fik dette afvide da man oprettede sit abonnement! De sagde at man kunne vælge alle Orange abonnement, men viste mig kun mono og match *fnys*

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

Har lavet et rimeligt hidsigt regneark til beregning af samlet udgift på sin mobilfon - inkluderer alle udbydere.

Send mig dit forbrug pr. måned i antal minutter, fordeling på dag/aften i %, antal sms-beskeder og forbrugt data i mb - så skal jeg fortælle hvad der er billigst. (Det bliver formentligt Sonofon Kvantum)

Hvis nogen andre lige har brug for det samme, eller lige ved hvordan man smider et .xls ark på sin hjemmeisde - laver interaktivitet og stadig har låst koden, så må de også meget gerne lige svare!!

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest Chris b.a.r.f.
Og så er det liiiiiiige at man undrer sig over, at man ikke fik dette afvide da man oprettede sit abonnement! De sagde at man kunne vælge alle Orange abonnement, men viste mig kun mono og match *fnys*

...præcis. Orange har altid været ivrig for at fortæl mig at jeg var simpelthen en-eller-anden form for idiot hvis ikke jeg skiftede til mono eller match med det samme, men aldrig et ord om matrix. Jeg skifter i morgen, du ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Det lyder godt Jakob, det skal jeg gøre efter næste regning!

Jeg er dog sikker på, at jeg ville bruge LANGT flere mb hvis prisen kun var 5,4 pr mb!! Det er jo helt vildt .. jeg sidder allerede og savler ved tanken!

På nuværende tidspunkt har jeg kun haft abonnementet i en måned, så jeg må vente et par måneder endnu, før jeg kan bytte til et andet Orange abonnement *suk*

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

...præcis. Orange har altid været ivrig for at fortæl mig at jeg var simpelthen en-eller-anden form for idiot hvis ikke jeg skiftede til mono eller match med det samme, men aldrig et ord om matrix. Jeg skifter i morgen, du ;)

Men check nu lige stadig Sonofon Kvantum - hvis man ringer en del og ikke bruger meget data, så er det billigt.

/Jakob

(knokler med at smide det .xls ark op på min side - det kommer!)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Jeg ringer praktisk talt ikke fra min telefon! Den brugs 'udelukkende' til SMS og GPRS, så det lyder til at være et perfekt abonnement til mig! Men nu må vi se...

Desværre MBoden. Har du forsøgt at ringe til dem!?

Edited: Sonofon GPRS!?!

Måske er nogle af indstillinger dér MBoden, jeg havde ikke tid til at kigge på det længe...

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob
Jeg har mail'et med Orange DK ang. GPRS "pakker" (xxMB data/md. for xx kr.) og har fået svar på at det er noget de overvejer om at indføre. Længere er de vist ikke nået....

Jo - Orange er noget længere - hvis I bestiller erhvervs abonnement!

Klik på nedenstående der linker til en orange side.

http://makeashorterlink.com/?S28725D44

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest ShAkY

WOW det vil jeg kalde service ;) jeg ringede til orange i dag og "brokkede" mig over jeg ikke var blevet informeret om matrix da jeg købte min tlf først i dec. og jeg blev noget forbavset da damen sagde at det er ikke et abonement der ligger fremme i butikkerne da det er et gammelt erhvervs abonement men hun skulle da gerne ændre mit abonement og så gav hun mig 6 timers tale og 6 mb gratis som kompensation :)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Nedtur, første fyr jeg fik fat i, sagde at man ikke havde oprettede Matrix abonnementer i et år, og at det ikke var muligt at få oprettet det mere!

Sagde at en ven lige havde fået oprettet et, og så sagde han at jeg skulle henvende mig i en butik!?!

Må jo ringe og snakke med en anden, eller prøve en butik!! MUST have Matrix!

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Hmmm ringede til den butik hvor jeg havde købt min telefon, de sagde det var et gammelt abonnement, og derfor reklamerede de ikke med det, det kunne dog godt laves om, jeg skulle bare ringe til kundeservice.

Dem ringede jeg så til igen, eller rent faktisk ringede jeg til regningsservice, fik checket min 'adresse' da jeg endnu ikke havde fået min regning. Og spurgte om hun kunne stille mig om, da jeg gerne ville ha en anden abonnementstype. Hun spurgte hvilken, Modus Matrix - ja tak! Det skal jeg nok sørge for, du får en sms når det er trådt i kraft!

Her turde jeg så ikke brokke mig og få gratis ting og sager, i frygt for at hun ville kontakte en anden, så jeg takkede pænt for service, og håber nu snart at modtage bekræftigelse på mit nye abonnement!

Som de har check på sagerne...

Link to comment
Share on other sites

Guest muude

Så er muude på Matrix!! Jeg tror godt jeg kender grunden til hvorfor de ikk fortæller om det og hvorfor man aldrig har hørt om det abonnement før...

"No one can be told what the Matrix is!!"

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.