Jump to content

ROM update


Guest

Recommended Posts

De update heeft weer een nieuwe radio versie die volgens mij wat problemen met de gprs verbinding oplost. Tevens zullen er wel weer wat windows bestanden zijn geupdate waardoor alles weer wat beter draait. Maar het belangrijkste voor mij is dat msn het weer doet. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest royhaanen

ik heb ook de spv geupdate maar nu kan ik mijn profiel normaal niet meer wijzigen met als gevolg dat ik dus een ander profiel moet gaan gebruiken om het ding te laten trillen..

ook is het niet meer mogelijk om hem te unlocken..!!!

help!!!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de update gisteren ontvangen en ga nu installeren. Ik las over de engelse versie dat de SPV er wel aardig sneller van wordt, dus ik ben benieuwd! Als die batterij nou ook nog eens wat langer mee zou gaan was het helemaal geweldig. Trouwens aardig an Orange om die actie met gratis MMS te verlengen tot mei, maar dat is natuurlijk niet meer dan logisch want dat heeft voor ons SPV bezitters ook nog niet gewerkt.

Link to comment
Share on other sites

Heb de update gedaan, veel geduld is wel nodig, maar alles werkt weer. Ik kan nu MMS versturen, MSN Messenger werkt, de meeste zaken die ik aan instellingen had zijn met het backup tooltje weer hersteld, maar ... de spv is nu niet meer unlocked! Ik heb al verschillende keren op de OTA site mijn gegevens zitten intikken, maar tot nu toe nog geen succes, terwijl dat in het verleden wel werkte. Ik blijf proberen, maar misschien is er iemand die een andere oplossing heeft? Ik heb een originele SPV.

Link to comment
Share on other sites

Guest Doompje

Ik heb de update vandaag ook uitgevoerd, maar krijg de telefoon nu niet meer opnieuw geunlocked. :roll:

Ik krijg via de developers site wel de melding dat het gelukt is, maar krijg geen melding op mijn spv.

En software die er voorheen ook op draaide pakt ie niet meer.

Is het iemand anders wel gelukt?

Ik heb het al via actionregister gedaan, maar het wil echt niet. Wie kan me helpen ???

Link to comment
Share on other sites

Als u de disable security zip heeft moet je het volgende doen om je toestel vrij te maken

stap 1 downloaden de zip file

stap 2 uitpakken naar je hardscrijf

stap 3 aansluit je toestel naar je pc

stap 4 kopie de disable security snelkoppeling naar IPSMwindowsstartmenuaccesories of ( spve200)STORAGEwindowsstartmenuaccesories

stap 5 reboot je toestel

stap 6 kopie the exe en xml van temp naar je toestels temp

stap 7 open de disable security en binnen een paar seconde is hij vrij

stap 8 als alles klaar is, verwijder het disable security van je start menu

:wink: :wink: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Je bedoelt bij stap 4 toch wel de snelkoppeling ipv de exe?

En als je de snelkoppeling naar de accesories directory kopieert is een reboot niet nodig want dit onderdeel van het startmenu wordt elke keer opnieuw opgebouwd als je het opend. :)

Link to comment
Share on other sites

ja bij stap 4 een kleine type fout ,je bent scherp, bij mijn e200 als ik de snelkoppling in de start menu doet krijg ik hem niet tot ik mijn toesel nog een keer heb opgestart ,en als je de kopie van de temp files eerst naar temp zet, dan zijn deze weg op het volgende reboot :wink: :wink: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest annet

Ik heb helaas nog steeds problemen. Ik heb het wel voor elkaar gekregen om alles zoals hierboven staat door te lopen, en dan is de spv ook unlocked, maar vervolgens kan ik nu niks meer installeren of de-installeren. Ik probeer bijv. de Alarm plugin van Richie Rich te installeren en krijg de boodschap " Alarm Plugin is niet geinstalleerd". Ook programma's die er al op stonden voor de update kan ik nu niet meer verwijderen. Zucht. Ik denk dat ik hem maar helemaal weer leeg moet halen.

Link to comment
Share on other sites

Guest peekie

of probeer het ota voor freeware enz

om deze software te draaien op je SPV moet je te telefoon echter wel UNLOCKEN. Dat kan op een aantal manieren (zie bovenstaande sites voor uitleg). Er is echter maar 1 manier die door Orange wordt goedgekeurd en deze manier wordt nu door ORANGE aangeboden op hun developers site

http://developer.orangews.com/orgspv/comdef.aspx

Als je op die site klikt op:

"Working with Orange"

en vervolgens op:

"Unlocking/locking the SPV"

kun je je SPV via GPRS laten unlocken.

Je moet hiervoor in een menuutje wel een werkend emailadres en je mobiel nummer (+316...) en je IMEI nummer intikken ('bel'*#06# en je IMEI nummer verschijn op je scherm).

:wink: :wink: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest annet

Ik heb de OTA site al meerdere malen geprobeerd en hoewel het in het verleden nog wel eens werkte, is het me nu nog niet gelukt. Ik ga een harde reset proberen vandaag en daarna alles opnieuw installeren, dan zou het moeten werken. De No Warez-oplossing werkt wel bij mij, maar kennelijk heeft het bakcup-programma dat bij de updat zat ook nog wat in de war gestuurd.

Link to comment
Share on other sites

Guest peekie

ik heb ook met mijn spv classic ( versie 1 )ook problemen maar ik heb een tweede keer de update gedaan en nu hij doet het . het disable security werkt 100% met alle spv's maar het ota werkt soms niet je moet een echte email address en +316*********:wink: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest annet

Intussen heb ik een harde reset gedaan en daarna eerst het disable security tooltje gebruikt. Dat werkte prima. Ik heb intussen alles er weer opstaan en het loopt als een zonnetje.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest DRAGONITE

Hi nu heb ik een nl update gedaan maar wat gebeurt er als ik de engelse update erin gooit? kan ik dan gewoon me msn, mms, etc gebruiken? Ik kan dat nu allemaal met de nl versie maar omdat ik voorheen de qtek 7070 software erin had maar niet kon msn, mms etc kon gebruiken. Ik wil gewoon dat ik de smart explorer kan gebruiken wel engels maar op de nl versie 1.6 kan ik het niet installeren :evil: want ik ga toch de engelse versie installeren 1.6. Heeft er iemand er ook kleine problemen mee met de nl versie en engelse software installeren die het wel deden voor de update? :oops:

Link to comment
Share on other sites

Guest peekie

probeer het forum van binarys te vraagen ( in deze forum van modaco ) ik heb ook een nederlands spv classic en e200 maar heb geen klachten met smart explorer als je een engels versie rom heeft dan moet je alle gprs en mms instelingen updaten met het orange nederland instellingen doen:wink: :wink: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.