Jump to content

Ny UPDATE - skrifttype!!!


Guest Stereophonic

Recommended Posts

Guest Stereophonic

Hejsa

Har lige updateret min E200 med den nyeste software, men så er man tilbage ved den gamle skrifttype, som jeg ærligt talt synes er lidt kedelig og lidt pixeleret også!! Var rigtig glad for den skrifttype, der var med i den sidste update. Kan man lægge den opdatering ind igen - altså oven i den nye her, og "genvinde" skriften fra den tidligere update???

Det lyder nok lidt indviklet, men jeg er sikker på i ved hvad jeg mener... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Stereophonic

Fandt ikke lige ud af det der "SHell Orange" men fandt en cab fil, med ClearType font... Men, der står at jeg ikke havde rettigheder til at installere den... Hvorfor nu det?? Burde det ikke være muligt at installere sådanne ting på E200 da????

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hejsa

Har lige updateret min E200 med den nyeste software, men så er man tilbage ved den gamle skrifttype, som jeg ærligt talt synes er lidt kedelig og lidt pixeleret også!! Var rigtig glad for den skrifttype, der var med i den sidste update. Kan man lægge den opdatering ind igen - altså oven i den nye her, og "genvinde" skriften fra den tidligere update??? 

Det lyder nok lidt indviklet, men jeg er sikker på i ved hvad jeg mener... ;-)

Jeg spørger lige lige forsigtigt hvilken update du har installeret? Er det 2.7.4.1?

TKJ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hmm. Jeg har installeret Shell Orange, men jeg syntes stadig jeg har den gamle font :-(

Det kunne være jeg skulle prøve med at installere fonten. Hvor fandt du den?

/Jesper

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.