Jump to content

DUMME problemer med E200!!!!!


Guest Stereophonic

Recommended Posts

Guest Stereophonic

Ville lige høre om der er nogen af jer andre E200 brugere der har oplevet de samme problemer som jeg:

1. Tlf. "fryser" tit. Den kan bare ligge i flere timer og så pludselig, hvis man skal bruge den, ser man at den er fryst fast og man skal pille batt. af. Man ved ikke hvor lang tid, den har været "væk"

2. Indgående opkald og man trykker på "besvar". Herefter kommer denne meddelese frem: "fejl - opkaldet kan ikke besvares". Dette sker ved Ca. hver 2. af mine opkald :-( LORT!

3. Hvis man vil tastaturlåse tlf. og der samtidig kommer en sms fryser tlf. og alt hvad man har modtaget af sms, opkald osv. på den dag er slettet, når man tænder igen.

4. Tlf. går ud under opkald, selvom den er fuldt opladet. Nogen gange mange gange !!!! MØG IRRITERENDE!

5. Mediaplayer hacker meget mere og midt i en sang, skifter den til den næste!! Pænt irriterende.

Er ved at være MEGET TRÆT af min SPV!!!

Det var bare funktioner, men så er der også nogen af mine taster der ikke virker så godt mere - bl.a. lydstyrke under samtale og "læg rør på/tastaturlås" knappen. Men det er vel bare almindelig slid.

Mon jeg skal have sat et nyt chip kort i min tlf for at forbedre de mange IRRITERENDE FEJL!????

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest SShadowS

Posted from my SmartPhone!

Jeg havde samme problem med den E200 jeg havde først. Den kom jeg til og smadre. Og købte så en ny. Den har ikke de problemer. Tror det måske var noget de første havde.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.