Jump to content

C500/MPx220 :?:


Guest thido

Recommended Posts

Hoi Allemaal,

Ik ben vrij nieuw in het hele smartphone-gebeuren en heb jullie advies nodig!

Welke zouden jullie aanraden?

c500 OF mpX220 (of een andere??)

Ik ben geen echte gamer, ga mijn smartphone vooral gebruiken voor e-mail, agenda, contactpersonen en MP3-speler (en camera)

Alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Guest maikeldevrindt

Ha thido,

Je moet maar eens een kijkje nemen op de volgende site:

www.nieuwemobiel.nl

Je hebt hier de mogelijkheid om de 2 smartphones naast elkaar te zetten en te zien wat de verschillen van elkaar zijn.

Ikzelf ga voor de c500, heb een hekel aan het klepjes gedoe.

Hou er inderdaad rekening mee dat de C500 problemen heeft met het afspelen van spelletjes.

Voor de rest lijkt het me een prima toestel.

Ik heb zelf nu de SPV E100 van Orange en gebruik deze ook agenda, e-mail, navigatie voor de auto.

Maikel

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest AvWijk

NieuweMobiel is zeker een goede site, ik ben MS Smartphone beheerder daar, dus je zit wel goed bij mij als je met vragen zit :wink: Ik heb momenteel de MPx220, C500, Mitac Mio 8390 en MPx200 in mijn bezit. Ik ben zeer te spreken over de C500 ontzettend fijn toestel. Erg goede camera, supersnel menu, goede en scherpe videopnames (én onbeperkt), fijne toetsen, fijne bediening, toestel voelt steviger aan dan welke smartphone ook. Is ook wel te voelen in het gewicht dat je iets degelijks in je handen hebt, en dat is ook helemaal niet erg. Sublieme afwerking dus.