Jump to content

Hvordan bruger jeg mit Orange Keyboard?


Guest Animefan

Recommended Posts

Guest Animefan

Se jeg har lige købt det... eller lige og lige..

For ca 2 måneder snart...

Det første blev væk for Royal Mail men så sendte de et mere..

Og nu fik jeg det endelig :)

Men...

MIN E200 vil ikke finde det...

I brugsanvisningen står der jeg skal gå ind på Orange Update og hente updaten der ligger et Keyboard program ind.. eller i al fald skulel man det på en SPV Classic..

Hvordan får jeg fat i det program nu?

Link to comment
Share on other sites

Guest banzaixb

Hey

Du går ind i Orange menuen inde under Start, så vælger du Orange Update, og så trykker du på "Check for Updates" så skulle den meget gerne søge efter opdateringer og den skulle meget gerne komme en opdatering til et orange tastatur frem, den henter du bare og så skulle det meget gerne virke.

/banzai

Link to comment
Share on other sites

Guest banzaixb

Nu kan jeg desværre ikke hente den til dig eftersom at jeg har en C500 nu, men jeg mener at huske noget om at da den update hvor skriften blev ændret til en mere blød skrift kom til den kunne man ikke hente den mere, så er nok derfor, men du kan jo prøve at hente den helt nye opdatering til den her:

http://orange.dk/privat/telefoner/orange/spve200/

Nederst på siden.

/banzai

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan
Hmm jeg mener at huske noget om at da den update hvor skriften blev ændret til en mere blød skrift  kom til den kunne man ikke hente den mere, så er nok derfor, men du kan jo prøve at hente den helt nye opdatering til den her:

http://orange.dk/privat/telefoner/orange/spve200/

Nederst på siden.

/banzai

Du er vidst ny her ven...

Den update hjælper intet med det, på nogen måde.. desværre..

Link to comment
Share on other sites

Eftersom jeg også er ved at anskaffe mig et tastatur/keyboard er jeg også interesseret i om man kan få det til at virke..

Ved du om det er det samme tastatur man bruger til alle SPV modellerne? Jeg spørger fordi ham jeg vil købe det af, kun har brugt det med Classic og jeg har E200..

Hvad har du givet for det du har købt? Det er nyt ikke?

Jeg har E200 og Orange taletidskort, så jeg kan godt forsøge at gå ind under Orange update (når jeg kommer hjem og på "gennemløb") og se om der skulle være en update man kan hente. Men rippe den.. hvordan det??

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan
Eftersom jeg også er ved at anskaffe mig et tastatur/keyboard er jeg også interesseret i om man kan få det til at virke..

Ved du om det er det samme tastatur man bruger til alle SPV modellerne? Jeg spørger fordi ham jeg vil købe det af, kun har brugt det med Classic og jeg har E200..

Hvad har du givet for det du har købt? Det er nyt ikke?

Jeg har E200 og Orange taletidskort, så jeg kan godt forsøge at gå ind under Orange update (når jeg kommer hjem og på "gennemløb") og se om der skulle være en update man kan hente. Men rippe den.. hvordan det??

TKJ

Jeg købte det fra Orange.co.uks hjememside..

50 pund. ca 550kr..

Men har endnu ikk fået lortet til at virke, det ser ellers rigtig godt ud, men det ligner ikke der er nogen måde det kan bruges til en E200 på i danmark, men i england og usa kan man godt :)

Danmark og Orange her dur bare ikke. Tager ind til Orange og Teleservice i morgen og høre om de kan gøre noget ellers så...

Link to comment
Share on other sites

Hej hej

Har lige tjekket for updates via telefonens menu punkt, og der var faktisk en der hedder E200 tastatur.. Den har jeg hentet via gennemløb og installeret, godt nok siger den efter jeg har installeret osv. et eller andet med at det kræver den nyeste software eller sådan noget.. hvilken jeg altså har. Måske er meningen bare at det rent faktisk kræver et tastetur :wink:

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan
Hej hej

Har lige tjekket for updates via telefonens menu punkt, og der var faktisk en der hedder E200 tastatur.. Den har jeg hentet via gennemløb og installeret, godt nok siger den efter jeg har installeret osv. et eller andet med at det kræver den nyeste software eller sådan noget.. hvilken jeg altså har. Måske er meningen bare at det rent faktisk kræver et tastetur  :wink:  

TKJ

er der en update ved dig!?

Hvorfor er der så ikke en ved mig!??!?!!?

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan
Jeg kan se, du fik en .cab med driveren.. virker det? Ellers kan jeg fortælle, at Merlin sælger Orange taletidskort med 100 kr for 50 kr.. I Kolding ihvertfald  :)  

TKJ

Cab filen virker mere end godt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg også fået keyboardet til at virke, sådan nogenlunde da.. Har du fået genvejsknapperne til indbakke og kalender til at virke?

Meget sjovt legetøj :-)

TKJ

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan
Nu har jeg også fået keyboardet til at virke, sådan nogenlunde da.. Har du fået genvejsknapperne til indbakke og kalender til at virke?

Meget sjovt legetøj :-)

TKJ

Posted from my SmartPhone!

Nope dem har jeg ikk fået til at virke.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.