Jump to content

Unlock program fra orange unlocker ikke helt?


Guest Lojt

Recommended Posts

Jeg har fået det smarte lille program fra orange der skulle unlocke hvis OTA ikke virker, og efter at have brugt det, kan jeg også nogle ting jeg ikke kunne før. F.eks kan jeg flytte rundt på mine start menu ting osv.

Problemet er at jeg stadig ikke kan installere nogle ting, som f.eks rjshortcut eller themechanger. Den siger bare at jeg ikke har nok rettigheder osv.

Nogen der ved hvorfor, eller hvordan man kan unlocke 100%?

Link to comment
Share on other sites

Rigtig godt spørgsmål. Jeg er i præcis samme situation. Har lige læst noget om at et program ved navn aeunlock skulle kunne klare det, så det skal undersøges.

Det mærkelige er at folk i alle andre lande er fri for dette problem. F.eks. kan alle andre installere Sprite Backup, men her går den ikke. Dvs. er man dansker, er det ikke muligt at tage backup af sin C500!

Det her kræver en løsning, eller jeg sælger min C500 igen...

------

UPDATE:

Hehe... glem aeunlock. C500 kan ikke køre det, da det ikke er certificeret! Dvs. C500 skal låses helt op, før den kan låses helt op!

Link to comment
Share on other sites

Guest cancerman

Hej

Jeg er i samme situation. Første gang jeg fik en unlock app fra orange havde jeg 3 muligheder. low, high og disabled security.

det var perfekt, med disabled security kunne jeg installere hvad der passede mig.

nu har jeg så fået byttet min fon og har derfor bedt om en ny unlocker fra orange. problemet er bare at den jeg har fået denne gang kun har muligederne low og high. og det er ikke nok til jeg kan installere diverse ting.

dybt frustrerende.

/Thornton

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Godt nyt! Jeg fik email fra Orange i dag om at de har opdaget fejlen og nu laver en ny unlocker. Jeg har allerede hentet min og nu kan jeg vælge Disabled og dermed er min C500 100% fri! :-)

Hvis I ikke allerede har fået tilsendt en ny unlocker, så skriv på [email protected] og bed om det. Husk at inkludere IMEI, modelnavn (C500) samt dit fulde navn.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest DonKraft

Oranges kundeservice siger min garanti bortfalder, hvis jeg application unlocker det. Jeg har talt med flere forskellige, og det er IKKE operatør-låsen vi taler om.

Jeg har dog aldrig skrevet under på at jeg accepterer den er application locked - det står ikek engang i deres abonnements-vilkår - så nu mailer jeg også til den engelske adresse og får en unlock.

Jeg har prøvet flere sider hos orange, der installerer "Orange Register" programmet, men når jeg vælger "register" sker der bare ikke en hujende fis. Der står mit telefonnummer, mit EMEI-nummer, Registered: Yes og Lock: Running. Der står i vejledningen der skulle komme noget man skal trykke ok til, det sker bare ikke.

Tips er velkomne, jeg er træt af at skulle vente op til en måned for at kunne få den app unlocked... JEG VIL KODE, OG JEG VIL KODE NU!! :twisted: :twisted: :twisted:

:)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.