Jump to content

update til c500


Guest palmskov

Recommended Posts

Guest palmskov

indeholder den engelske update der tales om for tiden på sitet også opdatering til media player (altså en wmp 10 update) ???

Ifølge microsoft kan man kun få wmp 10 updaten med en producen update...

Link to comment
Share on other sites

Guest jsnielsen

Jeg snakkede iøvrigt med en Orange servicemedarbejder igår. Han sagde, at UK opdateringen fint virker på DK telefoner, hvis altså man kan undvære det danske interface.

Link to comment
Share on other sites

Guest jsnielsen

Jeg har lige opgraderet med den engelske ROM idag. Jeg har både dansk T9, og dansk interface efter opdateringen, selvom det ikke burde være muligt iflg. Orange DK :lol:

Min telefon var unlocked med Typhoon Unlocker (www.imei-check.co.uk).

I skal være opmærksomme på, at I skal have jeres Orange SIM i bagefter, ellers vil telefonen bede om PIN, I vil indtaste den, og så vil den boote, og det samme sker igen og igen.

Link to comment
Share on other sites

Guest jsnielsen
Forsøger på at køre den engelske ROM opdatering, men bliver ved med at få fejlen ID#294 . Invalid Vender ID"

Fik du nogen fejl under opdateringen ?

Nopes, ingen. Den kørte bare. Opdatere. I med Orange SIM'en, køre unlock, i med mit arbejds SIM, og den har så bare virket helt fint efter det :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
Forsøger på at køre den engelske ROM opdatering, men bliver ved med at få fejlen ID#294 . Invalid Vender ID"

Fik du nogen fejl under opdateringen ?

/J

Er din telefon sim-unlocked?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har **** ikke menuerne Orange Update og Orange Backup i Start > Orange på min SPV C500, hvad kan det skyldes? Vil nemlig gerne have den opdateret.

Og mister man garantien ved at unlocke telefonen?

Link to comment
Share on other sites

iflg Orange så ryger garantien hvis man SIM-unlocker.

Mht. til opdatering - tænker du normalt nok synkroniserer din telefon på ActiveSync eller på Exchange og så er din telefon jo backet op.

Hvis du har et problem med at din telefon opfører sig mækeligt og bare vil have den flashet, så kan du gå ind i menuen Ryd lager - så blive rtelefonen som da den forlod fabrikken.

Hvis du vil have den engelske update - som ikke ændrede telefonen noget videre -så skal du simunlocke og så hente den engelske eller den Schweiziske update.

/J

Link to comment
Share on other sites

Guest banzaixb
Jeg har **** ikke menuerne Orange Update og Orange Backup i Start > Orange på min SPV C500, hvad kan det skyldes? Vil nemlig gerne have den opdateret.

Og mister man garantien ved at unlocke telefonen?

Man mister ikke garantien på telefonen ved at sim-unlocke den, det eneste garanti man mister er garantien på softwaren. Men den kan man jo alligevel altid opdatere.

Det er faktsik ulovligt at tage garantien når det ikke har noget med selve hardwaren at gøre.

Hvordan tjekker man for updates?

Man trykker: Start/Orange/Help/Downloads/->/Try It, og så burde man være der :) bare lidt mærkeligt at de ikke har lagt en genvej ude i menuen...

/banzai

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
Er der noget meget nødvendigt i den update, eller er det noget man godt kan undvære?

Opdateringen løser blandt andet to ting der irriterer mig grænseløst!

* GAPI problemet der gør at visse spil ikke virker, og andre flimrer i vildskab

* Efter opdateringen kan man sende videoer med sine MMS

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.