Machiel, on May 28 2010, 11:58, said:
Natuurlijk maakt dat wel uit.. Geen enkele smartphone van tegenwoordig gaat langer als een dag mee met Bluetooth en e-mail sync de hele dag aan. Een Android niet, een WinMo niet en zelfs een iPhone niet. Dus dat lijkt me flauwekul. Als ik mijn BT uit heb staan, gebruik maar van piekuren voor synchronisatie en Wifi uitzet dan gaatie met gemak 3 dagen mee, en dat haalde mijn N82 niet eens.
Weet overigens niet wat het S2U probleem is, maar ik draai de nieuwste versie en die heeft als enige probleem dat als ik het toetsenbord openklap ik ff moet wachten (wat overigens wel irritant is
). Zie dus niet helemaal de toegevoegde waarde van deze post.
Edit: zie overigens ook het nut niet van je post daarvoor aangezien iedereen hier weet hoe hij of zij moet flashen.. En dat ook niet echt aan de orde is hier. Maar dat terzijde.
Weet overigens niet wat het S2U probleem is, maar ik draai de nieuwste versie en die heeft als enige probleem dat als ik het toetsenbord openklap ik ff moet wachten (wat overigens wel irritant is
Edit: zie overigens ook het nut niet van je post daarvoor aangezien iedereen hier weet hoe hij of zij moet flashen.. En dat ook niet echt aan de orde is hier. Maar dat terzijde.
hier ben ik t mee eens
Mijn TyTN II ging ook geen 2dage mee hoor met EN email sync BT en Wifi aan...
dus wat jij zegt is bull***

Sign In
Create Account

Back to top