Jump to content

Et par spørgsmål


Guest Hauge

Recommended Posts

Guest Hauge

Her kommer lige et par spørgsmål.

Er det muligt at få skiftet coveret på SPV'en?

Eftersom sælgeren havde smidt vejledningen væk,

vil jeg gerne have at vide hvordan tastaturlåsen aktiveres?

Kan den evt fremskaffes hos en Orange-forhandler?

Mvh

Rasmus Hauge

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

For at aktivere tastelås holder du bare det røde rør nede!! Du kan se/downloade en manual fra Oranges side =).

Mener at have læst, at et firma i Odense tilbyder nye covers til 150 kroner (eller deromkring) .. men det er sq ikke sikkert. Har kun hørt om det den ene gang. Det er jo også lidt omstændigt med at skifte dem ....

Link to comment
Share on other sites

Guest Hauge

Det ville da i grunden være rart at få oplyst hvilket firma det var ;)

For det cover jeg har, er rimelig ridset... men hvad kan man forvente når man kun gav ca 1300 kr for den 8)

Mon man kan få Orange til at skifte coveret, hvis man selv kommer med et? Vil så nødig splitte det ad selv

btw tak for svarene...!

/Hauge

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
... kun gav ca 1300 kr for den  8) /Hauge

OK ... Til den pris ville jeg også være ret ligeglad hvor mange ridser der er ;) ... 1300kr! ... se det er sådan nogen priser jeg gerne vil se flere af :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Det tog EVIGHEDER!!! Men endelig fandt jeg den post jeg havde læst!!

>>Ny Front

Og firmaet: >>Teleservice

Det kan vist bedst betale sig at ringe til dem!! Jeg vil helt klart forsøge at bestille nogle fronte og lege lidt med farver *hehe*!

Link to comment
Share on other sites

Guest Hauge
OK ... Til den pris ville jeg også være ret ligeglad hvor mange ridser der er  ;) ... 1300kr! ... se det er sådan nogen priser jeg gerne vil se flere af :wink:

Lad os bare sige det var en blondine, som ikke vidste meget om priserne... men jeg slog hurtigt til da jeg så annoncen...

Sjovt nok så stod der at prisen var 2000, men mine handle-evner... :)

Så nu sidder jeg med en fin telefon til billige penge.

Jeg må et smut til odense og købe cover.!

/Hauge

Link to comment
Share on other sites

Guest Maves

Der er mange andre Teleservicer der laver dette.. prøv at ringe til den nærmeste, hvis Odense altså ikke er det?

tjek det på www.teleservice.com

Maves

Link to comment
Share on other sites

Guest Maves
Hej!

 

Det er desværre ikke muligt for dig at købe et cover her hos os og så selv skifte det. Dog kan vi skifte coveret og glasset for dig. Det koster kr. 62,61 i res.dele og kr. 225,00 i arb.løn. Begge priser er excl. moms. I det tilfælde at vi skal sende tlf. retur til dig, vil det ske pr. efterkrav og der vil derfor blive lagt yderligere kr. 80,00 excl. moms oveni. Såfremt, at du vælger at sætte pengene ind på vor bankkonte inden returnering af din reparerede tlf. vil du spare kr. 40,00 excl. moms af ovennævnte oplyste priser.

 

Med venlig hilsen

Patricia Holmtoft

Hmm trist.. Vil lige tage en tur ind til dem senere idag.. Kan da ikke passe man ikke må købe dem og selv sætte dem på..

Maves

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Lyder underligt, i den originale post, fik han coveret tilsendt (eller hentede det selv) og fik tilbudt at få det monteret, men han gjorde det selv!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.