Jump to content

HJÆÆLP!!!! Min SPV ringer hele tiden op til nettet


Guest SuperStar

Recommended Posts

Guest SuperStar

Da jeg havde "unlocked" SPV'en og slukkede for den og tændte igen, bliver den ved med, at logge på nettet..... Når "G'et" i hjørnet kommer frem og jeg trykker på afslut, komme det igen efter 1 min..... Er der nogen der ved, hvad der er galt???????????????

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Det kan være det hjælper... men.. er det ikke ligemeget.. jeg tror da ikke at gprs sløver telefonen særlig meget ned?

Det koster jo ikke penge for dig at være online! Det koster kun for hvor meget du henter, i realiteten kan du være på så længe du vil uden at det gør en forskæl ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest muude

Tjek om du ikk har sat din Messenger op til at være på når net er tilgængeligt... Efter den nye roaming-aftale med Sono er der jo net over det hele...

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

øhh... har jeg misset noget??

Roamingaftalen ophørte da netop med Sonofon d. 2104 - og det ar da vist ikke spor med GPRS dækning at gøre...

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest muude

Ja, roaming ophørte så der nu er net over hele DK, hvilket gør at hvis man har sat sin Messenger op til at connecte når det er muligt at den hele tiden connecter... Det kunne være hans problem...

Link to comment
Share on other sites

Guest zajfman

MIN SPV RINGER FANDME OGSÅ OP HELE TIDEN !!!

Jeg har samme problem som SuperStar.

Jeg ved ikke hvad der er gået galt, eller hvordan man løser problemet. Men her er hvad jeg har foretaget mig på telefonen indtil problemet opstod:

-Installerede opdateret version af SmartExplorer 1.0b4

-Installerede PocketTV

-Installerede en Tweak fra Smarttelephony

-Installerede SmartFace

Lige efter sidste installation genstartede jeg telefonen. Og så fik jeg samme problem som SuperStar !!

Nogen der ved hvad man skal gøre ??

-zajfman

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Jeg har installeret alle de samme programmer som du .. pånær et tweak fra smarttelephony ...

Har du kigget i Messengers settings!? For at se om det er sat til at ringe op hele tiden!?

Link to comment
Share on other sites

Guest zajfman

Hvor henne kan jeg se om Messenger er sat op til at ringe hele tiden ?

Jeg kunne kun finde nogle indstillinger omkring mit passport og noget andet.

-zajfman

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Inden du logger på ... trykker du på på Right Softkey (RSK) ... vælger Passport-konto og check at 'Kør dette program, når der er en forbindelse tilgængelig' ikke er 'checket'.

Link to comment
Share on other sites

Guest zajfman

Jeps, tak.... tjekkede og feltet er ikke markeret....!

men det skal siges, at den ikke har prøvet at logge på GPRS de sidste 20 minutter. Så måske var det bare en midtl. fejl... who knows.

-zajfman

Link to comment
Share on other sites

Guest SuperStar

Min er helt holdt op med at ringe op.... Den gjorde det kun efter jeg havde "låst den op" og slukkede og tændte for den... SÅ blev den ved i ca. 30 min. men er holdt op... - også hvis jeg slukker og tænder igen.. Ved ikke hvad problemet har været, da jeg ikke har foretaget mig noget.... Men nu virker den, som den skal *SSSS*

Men tak for alle "tippene"

Link to comment
Share on other sites

Guest muude

Hvis I oplever dette problem igen, så prøv at gå ind i Task Manager og se hvilke processer I har kørende og så skriv dem herinde, så kan vi se hvorfor den gør det..

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.