Jump to content

Angående Modus Matrix


Guest MoRFLeZ

Recommended Posts

Guest MoRFLeZ

Så på Oranges Modus Matrix hjemmeside, men kunne ikke se hvad det kostede om måneden at have GPRS (med mindre det er de 26 et eller andet kroner)!

Der er nogle der siger, at der er en yderlig afgift på 140,- om måneden kun på GPRS!?

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

Hey MoRFLeZ (som iøvrigt er fransk - hvad betyder det??)

Jeg fik mit Matrix abb tilbage i november og det er et projekt i sig selv at få det oprettet hos O. Jeg fik af vide at det ville koste 135 pr. mnd for abb og 135 pr. mnd. for gprs delen og så 135 i oprettelse.... :?

Men efter at have snakket lidt med dem, kom vi frem til den faktiske pris:

135+26,75=161,75 pr. mnd i samlet abb og så 5,4 pr. meg

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

MoRFLeZ er en længere forklaring *smirk*. Nogle kalder mig More Fleas .. men dét er bestemt ikke meningen *hehe*!

Anyways... de priser som du oplyser til sidst, er de priser som jeg har kunne læst mig til inde på nettet, og som jeg også fik bekræftiget af en Orange mand. Men nå ja, snakker man med 4 forskellige Orange peeps, får man 4 forskellige svar. Så sidst jeg snakkede med én, sagde han at der var et gebyr på 140 om måneden for at have GPRS. Men det nægter jeg sq at betale, når jeg nu har fået af vide, at det koster 26,75. Så nu må vi se hvad de siger.

Må jo ringe derind igen og få et eller andet på skrift...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.