Jump to content

Hvad kan MetroSP ???


Guest SuperStar

Recommended Posts

Guest SuperStar

Hej....

Jeg har lige hentet MetroSP til min ´fon, men er ikke helt klar over, hvad det kan bruges til... Nogen der lige kan komme med en hurtig kommentar?

VH. SuperStar

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

Det ganske enkelt en rejseplan a la Rejseplanen.dk der dækker det meste af københavns området... Tast ind hvor du vil fra og til, og så får du den hurtigste og den korteste rute med de offentlige....

Ganske godt stykke software - selvom den godt måtte kende lidt flere vejnavne...

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Jeg bruger MetroSP hele tiden... men jeg er jo også en forvildet jyde på djævleøen!

Jeg tror at selve 'by-filerne' er de samme der bliver brugt til alle Metro-platforme (Pocket PC etc etc) - så måske man kunne 'requeste' en vejviser for Jydeland .. men tror næppe der kommer desværre!

:?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest Animefan

Jeg sidder nu med busplanre og ting i PDF udgaver... Hvordan skal jeg omskrive dem til sådan en tekst fil som de vil have? Nogen der vil hjælpe? :?

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
Jeg sidder nu med busplanre og ting i PDF udgaver... Hvordan skal jeg omskrive dem til sådan en tekst fil som de vil have? Nogen der vil hjælpe? :?

Gå ind på denne side: http://nanika.net/Metro - og click så på én af de nederste knapper i venstre menu, der hedder "Contribute". Dér kan du se hvorledes du kan hjælpe med busplaner etc ...

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Ja flot... men jeg fatter intet af deres samples... godt nok kan jeg sagtens forstå engelsk men forstår hverken måden det skal skrives på eller bygges op på.. :?

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
Line 1

; Operating 5:00 - 23:00 weekdays / 6:00-0:00 Saturday / 8:00-23:00 Sunday

; Travel 30 minutes (about 1 minute 45 seconds per stop / except: 4min between Stop12 and Stop13)

; Color red: #FF0000

Stop1

Stop2

Stop3

...

Stop12

Stop13

Line 1 = navnet på linjen

Dernæst hvad tidsrum bussen kører i på hverdage og i weekenden.

Hvor langt det tager fra ende til anden, og en gennemsnitstid mellem hver stop.

Hvis linjen har en farve, så indtast denne og eventuelt en "html farvekode".

Dernæst lister du bare stoppestederne (deres navne)

Og det er vist det.

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Ja okay! Men jeg vil lige prøve så! Hvis du får tid så kig på den her PDF fil og se hvorfor jeg sys det er lidt svært... :oops: Bare tjek den hvis du får tid!

/edit: Hvad så med hverdage og weekender og ferier og sommerhverdage og alt det skidt de har lavet?! :roll:

busdriveplan.pdf

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.