Jump to content

Orange GPRS i Kbh (igen...)


Guest Chris b.a.r.f.

Recommended Posts

Guest Jakob

Er i Ballerup lige nu - virker ikke.

Har lige snakket med O... De aner ikke hvad fejlen, men arbejder på højtryk...

Solen skinner....

/JxK

Link to comment
Share on other sites

Guest BOFH

Hej,

Er ny her på Modaco, og ligeledes netop blevet indehaver af en SPV.

Troede det var mig der havde pillet for meget da GPRS pludselig ikke virkede (også fra København) :shock:

Er der nogen status fra Orange på hvornår det forventes oppe igen ?

Link to comment
Share on other sites

Guest BOFH

Virker dette igen (for andre KBH'ere) ?

Og 2 andre spørgsmål :?:

:arrow: 1. Orange nævner det ikke er nødvendigt at angive deres DNS addresser i GPRS forbindelsen, hvad er jeres erfaringer med det ?

:arrow: 2. Andre der ved forsøg på tilslutning med GPRS har fået fejlen: "Opkaldet kunne ikke placeres." ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Lojt

Kan stadig ikke komme på (i køge).

2. Andre der ved forsøg på tilslutning med GPRS har fået fejlen: "Opkaldet kunne ikke placeres." ?

Det er den normale fejl man får når man ikke kan komme på.

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Mit virker fint her i Albertslund... og virkede også fint i går!

Edited: Må have været LIGE det rigtige øjeblik jeg forsøgte, for nu virker lortet ikke igen...

Link to comment
Share on other sites

Guest BOFH
Edited: Må have været LIGE det rigtige øjeblik jeg forsøgte, for nu virker lortet ikke igen...

Hvad har kundeservice sagt til dig, hvis du da har snakket med dem ?

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
Hvad har kundeservice sagt til dig, hvis du da har snakket med dem ?

Jeg ringer kun til kundeservice hvis mit hus står i flammer, ellers føler jeg, at jeg blot bliver dummere af at snakke med dem. De fatter jo minus... *suk*

Men hvis jeg ikke kan logge på i aften, bliver man næsten nødt til at klage. Forlange kompensation etc etc ... men åh gud, bare tanken om at skulle ringe og snakke med dem ...

Link to comment
Share on other sites

Guest BOFH
ellers føler jeg, at jeg blot bliver dummere af at snakke med dem. De fatter jo minus... *suk*
Jeg er desværre enig... :roll:

Men hvis jeg ikke kan logge på i aften, bliver man næsten nødt til at klage. Forlange kompensation etc etc ... men åh gud, bare tanken om at skulle ringe og snakke med dem ...

Selvom man ikke får den tekniske løsning man ønsker, så synes jeg alligevel man bør kontakte dem, omend ikke andet for de så kan eskalere videre i hierakiet.

Jeg snakkede med en idag, han sagde jeg skulle prøve at slukke SPV'en i 5-10 minutter således SIM-kort blev 100% opdateret, sandsynligheden for GPRS ville virke igen var ifølge ham stor da ingen sendemaster p.t. oplevede problemer :shock:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.