Jump to content

Slette Gemte beskeder!?


Guest Animefan

Recommended Posts

Guest Animefan

Hej igen...

Min tlf gemmer de beskeder jeg sender i sådan en "Sendt Post" mappe... Hvor er den henne? Altaså det tager lidt tid at slette 1100 beskeder så om der var en mappe et sted hvor de lå så man kunne slette dem fra computeren af ? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest Deno123

Du kan kun slette dem enkelt vis..

Med mindre at du har de-certificeret din fon, så kan du hente et program som hedder sms tools som har den enhed at kunne slette alle beskederne..

Det kan hentes fra www.4smartphone.dk

Håber det var svar på dit spørgsmål...

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Jeg ved ikke de-certificeret er for noget men er det sim unlock ting så har jeg og ja kunne godt installere det og det virkede!! :D

Tusind tak for hjælpen! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

de-certificering kan gøres via OTA 's side... og det gør at man kan installere og køre programmer som ikke er 'signed' af Orange (altså verificeret at de ikke kan gøre skade)

SIM-unlock gør (som vi alle jo nok allerede ved) bare at man kan bruge simkort fra et andet teleselskab *WOoHOo*

Kun det først nævnte er nødvendigt for at køre SMS Tools...

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan
Altid godt at kunne hjælpe en fornuftig mobil-køber  :D
Jah det er det da! :lol:

de-certificering kan gøres via OTA 's side... og det gør at man kan installere og køre programmer som ikke er 'signed' af Orange (altså verificeret at de ikke kan gøre skade) 

SIM-unlock gør (som vi alle jo nok allerede ved) bare at man kan bruge simkort fra et andet teleselskab *WOoHOo* 

Kun det først nævnte er nødvendigt for at køre SMS Tools...

Så har jeg taget fejl af de-certificering og Sim-Unlock men ja man er vel ikk newbie for ingen ting vel!? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

Decert fra Oranges side virker ikke for tiden...

sqlarsen kæmper en brav kamp for at få din unlocked.. - og det er ikke lykkedes endnu..

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.