Jump to content

Filmliste


Guest MoRFLeZ

Recommended Posts

Guest MoRFLeZ

På et tidspunkt var der en der henviste til en side der listede danske tv kanaler og de film de ville vise i ugens løb. siden var okay at se fra telefonen.

har mistet adressen. er der nogen der stadig har den?

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Jeg har da en knap i mit Explorer der hedder: "Create Mobile Favorite" tror den kom sammen med Active Sync... hvorfor brugte du ikke bare den? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Takker!! GLÆDER mig til gratis GPRS og brug af disse sider *smirk*

Edited: Ved ikke med jer, men mine favorites er ved at være fuld! Også selvom jeg bruger RIGTIG mange undermapper =)! Så nu har jeg samlet alle TV2 TV i dag på en simpel side... kom endelig bare med flere Keystroke *smirk*! "Tv lige nu" ville være genialt ..

tv.zip

tvguide.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Thunderstorm
ok..

Men min links liste er nemmere at bruge :lol: :D  (Signatur)

Hej Nedersoren - jeg faldt over din signatur hvor du skriver at smarter.dk er den bedste danske PSV side - det har jeg ret svært ved at se, først og fremmest mest fordi siden ikke er pæn, den er ikke færdig, og det står rimligt rodet - og sidst men ikke mindst - 4smartphone.dk er sku meget federe - sorry 2 say.

Det er ikke for at svine siden til, men jeg synes bare ikke det holder at det er den bedste.

Jeg håber at når smarter.dk engang er færdig, I kan tage kampen op med 4smartphone.dk, som jeg synes klart er den fedeste spv side idag!

Link to comment
Share on other sites

Guest tbrose

Thunderstorm, du skulle vel ikke have noget med 4smartphone.dk at gøre? - altså jeg kom bare lige til at se på din signatur :lol:

Men jeg må da sige, at jeg er helt enig i, at jeg heller ikke synes, at smarter.dk er noget specielt! Men lad os nu se hvordan det bliver når de får lagt lidt flere ting ind på siden... Og forhåbentlig får ændret designet!

Iøvrigt synes jeg overhovedet ikke, at der er noget som helst behov for en SPV-side på dansk... De fleste der køber en SPV kan formentlig engelsk på et fint niveau, og de nyheder der bringes på f.eks. 4smartphone.dk er jo forholdsvis gamle nyheder der allerede er bragt i diverse fora - selvfølgelig med MoDaCo og smartphony som de store forbilleder. Man skal vel også tænke på om der overhovedet er nogen der vil besøge siderne - ellers er det vel tidsspilde at lave dem - og så mange danskere er der jo heller ikke der har en smartphone... Endnu altså...

Nå, men for at gøre dette indlæg aktuelt til denne tråd :D vil jeg skynde mig at sige, at det er en rigtig lækker TV-Guide du har fået sat sammen MoRFLeZ! Det blir' vel nok lækkert når Telmore får lanceret deres gratis GPRS så man kan komme væk fra Oranges sindssyge priser og desuden elendige dækning (jaja, jeg ved godt, at de reklamerer med, at de dækker 98,4% - mig i røven :lol:

- tbrose

Link to comment
Share on other sites

Guest Thunderstorm
Thunderstorm, du skulle vel ikke have noget med 4smartphone.dk at gøre? - altså jeg kom bare lige til at se på din signatur :lol:

Hey Tbrose, nææææ har ikke så meget med 4smartphone af gøre, andet end jeg læser nyheder der og dl ting.

Jeg bruger den signatur pga. jeg synes den passer til dette forum og fordi det er den eneste "færdige" danske spv side!

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Hej Nedersoren - jeg faldt over din signatur hvor du skriver at smarter.dk er den bedste danske PSV side - det har jeg ret svært ved at se, først og fremmest mest fordi siden ikke er pæn, den er ikke færdig, og det står rimligt rodet - og sidst men ikke mindst - 4smartphone.dk er sku meget federe - sorry 2 say.

Det er ikke for at svine siden til, men jeg synes bare ikke det holder at det er den bedste.

Jeg håber at når smarter.dk engang er færdig, I kan tage kampen op med 4smartphone.dk, som jeg synes klart er den fedeste spv side idag!

Undkyld.. men jeg kommer altså til at grine.. Vil du have at jeg skal skrive Smarter.dk - Lever ikke op til konkurenterne? eller 4smartphone.dk DK's bedste SP site? Det ville jo være lidt dumt som en del af smarter.dk ik?

Hvis du havde kigget efter står der jo også at smarter.dk ikke er åben endnu, det alene ville jeg tro skulle få dig til at tænke at siden nok ikke er optimal endnu, og JA, jeg vil da give jeg ret, 4smartphone.dk er i skrivene sund mange neveuer over smarter.dk, men det brude de da også være, eftersom at deres side har været oppe og køre i lang tid, og vores ikke er åben endnu.

Om der er brug for danske SPV sider? Jeg ville svare Ja! Der er mange Danske SPV brugere som ikke er trykke ved at bruge engelske guides, og søger efter nogle danske. Og hvis man ser på hvor mange besøgene der er om dagen på en SP side som ikke engang er åben endnu, så ville jeg sige at der er brug for det...

Med henblik på designet vil jeg sige at jeg heller ikke er den største tilhænger, jeg syns det er meget overskueligt, men jeg har set pænere. Dette er dog noget i skal tage op med Maves eller imp. :lol:

Men håber da at i vil bruge smarter.dk når vi engang åbner... :lol:

Back to topic...

/NederSoren

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt synes jeg overhovedet ikke, at der er noget som helst behov for en SPV-side på dansk... De fleste der køber en SPV kan formentlig engelsk på et fint niveau, og de nyheder der bringes på f.eks. 4smartphone.dk er jo forholdsvis gamle nyheder der allerede er bragt i diverse fora - selvfølgelig med MoDaCo og smartphony som de store forbilleder. Man skal vel også tænke på om der overhovedet er nogen der vil besøge siderne - ellers er det vel tidsspilde at lave dem - og så mange danskere er der jo heller ikke der har en smartphone... Endnu altså...

- tbrose

Jeg vil ikke give dig ret i, at der ikke er et behov for en dansk side om smartphone-styresystemet - om ikke andet, kan jeg se på statistikken at vi efterhånden er oppe omkring 300 besøgende pr. dag, hvilket jo må betyde at nogen kommer forbi af en eller anden grund. Om ikke andet, så fordi vores nyheder er "screenet" til at passe til danske interesser. For eksempel er jeg oftest ret kold hvad Orange gør i England, med mindre det influerer direkte på Orange i Danmark. Desuden skriver du jo lige nu selv i et dansk forum, hvilket må betyde at du tjekker den danske del af MoDaCo som er modereret af de samme, der laver 4smartphone.

Jeg mener nu også, at der kan være forskellige andre grunde til en dansk side, for eksempel anmeldelser der er lavet af danskere, og passer til dansk temperement og smag, tips og tricks der er sprogspicifikke osv. Og så er der faktisk en del, der ikke er så stive i engelsk. Jeg er for øvrigt en smule overrasket over at du synes vores nyheder er gamle - vi får pressemeddelelser om det samme som de sites du nævner, og har dem oppe på omtrent samme tid. Og vi forsøger at hive info ud af Orange osv. Desuden var vi faktisk først med nyheden om SPV E100 og med en beskrivelse af MS Smartphone 2003. Jeg tror såmænd nok at der er brug for et dansk site - også to eller tre - i løbet af de kommende år.

Link to comment
Share on other sites

Guest tbrose
Desuden skriver du jo lige nu selv i et dansk forum, hvilket må betyde at du tjekker den danske del af MoDaCo som er modereret af de samme, der laver 4smartphone.
Som jeg også nævner i den tidligere post synes jeg ikke, at der er behov for et dansk SPV-site, netop da vi f.eks. har MoDaCo til at finde de nyeste nyheder på. Og selvfølgelig gælder den danske del af MoDaCo også hér!

Jeg mener nu også, at der kan være forskellige andre grunde til en dansk side, for eksempel anmeldelser der er lavet af danskere, og passer til dansk temperement og smag, tips og tricks der er sprogspicifikke osv.

Det er fint med danske anmeldelser, men igen er jeg ret sikker på, at langt de fleste der bruger en SPV også kan klare sig fint på engelsk. Hvis ikke, er netop dette fora jo et glimrende sted! På de engelske sider, som MoDaCo, finder man ofte flere anmeldelser, som også illustrerer forskellige holdninger, som i sidste ende jo også kommer alle til gode.

Mht. "dansk temperament" - hmm.... arh, den skal vi da vist lidt længere ud på landet med?! Tips og tricks der er sprogspecifikke? - Hvilke tricks der findes på engelsk fungerer ikke på dansk? - og vica versa?

Vi forsøger at hive info ud af Orange osv. Desuden var vi faktisk først med nyheden om SPV E100 og med en beskrivelse af MS Smartphone 2003.

Dette synes jeg helt klart er fint! Det er fint, at I gør noget for at finde nogle nyheder! Men hvorfor så ikke bare skrive dem her?!

Jeg er ked af det, men jeg synes altså bare ikke, at der er brug for et dansk site :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Jep forums er smarte til at skrive nyheder i, og alt det der... MEN en hjemmeside samler tingene sammen.. For en ny til SPs er der meget at gå gennem i et forum + at mange ting står mange, mange gange.. En hjemmeside som smarter.dk og 4smartphone samler tingene så alle har lettere ved at finde tingene, og bruge dem, især nye brugere... Hvad ville mange nye brugere gøre uden CoolSmartphone? Jow, tingene er også på modaco.. Coolsmartphone gør dem bare lettere at bruge...

Back to topic..

Jeg har smidt MoRFLeZ links guide op på en server så alle kan finde dem når de er på vejen.. :lol:

Og her er denMoRFLeZ side - http://nedersoren.users.whitehat.dk/TvGuid...e/TVguide

Link to comment
Share on other sites

Guest Maves

MoRFLeZ>>

Det er sq en fed idé du har der, det ser sq godt ud :wink:

Ang. SP sider på dansk

Jeg vil mene at der er brug for måske 2-3 nye sider her i de næste par år, der er mange mennesker som har SPV som ikke er særlig gode til det med det engelske, bl.a mig selv, jeg kan ikke skrive det, men godt forstå det. Jeg har sammen med andre lavet nogen danske guides til at f.eks at unlocke sin SPV osv. Det giver en tryghed ved nybegynderne at de kan finde en guide på dansk i stedet for en guide på teknisk engelsk.

At jeg har startede Smarter.dk er fordi jeg mener at 4smartphone.dk mangler lidt til nybegynderne, de ting som de har på deres side er mest til os erfarende bruger af telefonen som ved hvad man kan :wink:

Dette er ikke noget ondt ment om 4smartphone.dk, men mere hvad jeg syntes den mangler.

Ang. Smarter.dk

Designet er helt nyt, så vi håber at folk vil komme med kommentar til det om det er godt eller dårligt :wink:

Siden kommer op og kører sådan rigtig efter vi på mandag har været oppe til de sidste eksamner, så kig ind på den omkring fredag i næste uge, der vil sikkert blive åbnet endnu en afdeling eller to :lol:

Jeg kan sige at vi lige nu har haft næsten 2000 hits, så det er meget godt for en uåbnet side :D

Maves

Link to comment
Share on other sites

Mht. "dansk temperament" - hmm.... arh, den skal vi da vist lidt længere ud på landet med?! Tips og tricks der er sprogspecifikke? - Hvilke tricks der findes på engelsk fungerer ikke på dansk? - og vica versa?

Bare det at styresystemet er på et andet sprog kan gøre det svært at bruge et tip fra for eksempel MoDaCo. Jeg sidder stadig og leder efter forskellige menuer når jeg bruger en engelsk guide.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.