Jump to content

Fråds til gratis GPRS...


Guest MoRFLeZ

Recommended Posts

Guest MoRFLeZ

Nogle vil kunne huske den sidste TV Guide vi havde oppe her på MoDaCo. Jeg har fjernet de grimme icons ellers er det helt det samme som sidst.

Derudover har jeg lavet en Radio Guide med links til DR's forskellige netradio (20kps - så det skulle køre ganske okay .. den buffer praktisk talt ikke her...)

Edited: Det skal lige siges, at jeg lyttede til Boogie i 4 minutter hvilket svarede til liiiige over 800kb. Så det er nok ikke noget for folk uden gratis GPRS - eller for resten af os engang i september :cry:

tvradioguidescreen.gif

TV-Radio Guide.zip

Link to comment
Share on other sites

Guest tbrose

Smukt arbejde! Kan næsten ikke vente til jeg får flyttet mit nummer fra Orange til Telmore d. 28-7!!!! - fandens ventetid på nummerflytning!

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Smukt arbejde! Kan næsten ikke vente til jeg får flyttet mit nummer fra Orange til Telmore d. 28-7!!!! - fandens ventetid på nummerflytning!

Tilbudet om gratis GRPS går kun til d 15/7 at du ved det ... men du har måske allerede sagt du vil ha det?

Link to comment
Share on other sites

Guest tbrose

s***! Tusind tak fordi du nævnte det! Jeg havde ikke læst, at man skulle ha' tilmeldt sig inden da.... Gik bare ud fra, at alle havde gratis gprs indtil 30. september.

Så må jeg da vist hellere prøve at skrive en mail til telmore, for det var d. 21-5 jeg bad om nummerflytningen - og den realiseres altså først, som før nævnt, d. 27-8.

Igen, tusind tak fordi du gjorde mig opmærksom på det!

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Hæhæ .. åh gud det kunne være grumt!!

Man skulle købe 3 abonnement og så sælge dem på det sorte marked efter d. 15 *bwahahaha*

(j/k)

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Så må jeg da vist hellere prøve at skrive en mail til telmore, for det var d. 21-5 jeg bad om nummerflytningen - og den realiseres altså først, som før nævnt, d. 27-8.

Det ville være dejligt hvis du lige raporterede tilbage om Telmore vil acptere at man tilmelder sig GRPS tilbudet på den måde. Jeg skal nemlig ud og oprette endnu et Telmore abonement når jeg får mit VISA på næste fredag.

Link to comment
Share on other sites

Guest tbrose

Det skal jeg nok gøre. Har lige sendt en lang mail til dem... Det blir' spændende at se deres svar!

Men jeg tror desværre ikke, at det vil gælde i dit tilfælde hvis du først køber et abb. d. 18.... Jeg har allerede betalt for mit abb. og tilmeldte mig jo allerede på siden d. 21-5...

Vi får at se :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Men jeg tror desværre ikke, at det vil gælde i dit tilfælde hvis du først køber et abb. d. 18....
Ja det er så hvad man forstår med "næste fredag". Det jeg mente var fredag d 11/7. :wink:

Jeg har allerede betalt for mit abb. og tilmeldte mig jo allerede på siden d. 21-5...

Der står vel sån set at man skal tilmelde sig GRPS ordningen før 15/7 ... Ikke oprette et abonement før den d 15/7.

Link to comment
Share on other sites

Guest tbrose

hehe, hov ja, jeg har lige lidt svært ved at følge med i ugedagene efter jeg er blevet student.... troede faktisk det var torsdag idag :) my bad

Mht. din situation kan jeg ikke rigtig forstå din post, for det burde jo **** ikke være (og bliver sikkert heller ikke) et problem for dig, så længe du tilmelder dig til GPRS d. 11.!! hmm...

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Mht. din situation kan jeg ikke rigtig forstå din post, for det burde jo **** ikke være (og bliver sikkert heller ikke) et problem for dig, så længe du tilmelder dig til GPRS d. 11.!! hmm...

Ja, det er mig der roder rundt i det datoerne lige nu! sorry :oops:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.