Jump to content

Profil problem


Guest sbrandsborg

Recommended Posts

Guest sbrandsborg

Hej

Jeg har en spv som jeg købte for 2 mdr siden... nu har den låst sig fast på Hovedetelefon profilen... kan ikke få den over på normal eller andre... jeg har prøvet at slukke og tænde den igen osv

nogen der ved hvad jeg kan gøre

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Hej

Det er et kendt problem der løses (for det meste) på én af følgende måder:

1) Pust rigtig hårdt ind i hullet (ja det lyder dumt - men det virker)

2) Sæt dit headset i telefonen og riv det ud hurtigt (hvis ikke det virker første gang, så sæt det i hårdt og hurtigt igen ... indtil det virker)

Held og lykke

Link to comment
Share on other sites

Vis ingen af disse metoder virker så er det ind til teleservicen med den :wink:  

www.teleservice.com

Maves

Æh... Ja, eller Orange, der plejer at bytte den til en ny... (Maves - har du aktier i teleservice, eller hvad?) Forresten slap jeg ud over problemet ved at geninstallere softwaren. (?!?)

Link to comment
Share on other sites

Guest Maves

Æh... Ja, eller Orange, der plejer at bytte den til en ny... (Maves - har du aktier i teleservice, eller hvad?) Forresten slap jeg ud over problemet ved at geninstallere softwaren. (?!?)

He he, nej. Jeg er bare en kunde som kommer der tit :wink: Køber alt mit ekstra udstyr der, det er billigt og orginalt, jeg får altid en god behandling og de fleste butikker sender alligevel jeres telefon ind til dem(SPV'en kan lige nu kun laves i Odense, Ålborg og KBH) ifølge HTC, så hvorfor ikke spare den tid som orange bruger på at sende telefonen når jeg alligevel bor tæt på Odense og så få den med med det samme?

Skal lige siges at jeg har købt ekstra batteri og et serial kabel til SPV'en der til samlet ca. 250 kr :wink: billigt vil jeg sige

hvis SPV'en skal ombyttes kræver det en godkendelse fra teleservice om at det er en fejl på telefon :wink:

Maves

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.