Jump to content

Hvor bliver den der nye software update ting af???


Guest Animefan

Recommended Posts

Guest Animefan

hej igen!

Det er mig den irriterende Animenfan der vil stille et spørgsmål :)

Hvornår kommer den der update til 1.47 eller 1.50 som der blev lovet så meget her i forummet ? Folk siger hele tiden at den kommer "meget snart" men nu er "meget snart" altså meget overskredet... :roll:

Nogen der ved noget nyt eller tager Orange bare fusen på os alle som tak fordi vi gad købe en af deres telefoner :!::?: :evil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Ok, så kan vi jo rette det til at "den kommer lige pludselig, men sikkert ikke i den nærmeste fremtid". Jeg tror ikke Orange tager fusen på os, de har jo allerede lavet opdateringen, de skal bare få nosset sig sammen til at smække dansk i den også! Det er vel ikke så svært!

Så konklusionen er, hav tålmodighed! Det kan jo være der er en grund til at det tager så lang tid!

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

Den software der er released sammen med e100 kommer ikke til download til SPV´en, men lige her over sommmeren (dato uspecificeret) kommer der en ny softwareversion ver. 1.51 eller 1.6 eller noget til download både til Canary og Tanager.

Vender tilbage når jeg ved mere

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Jamen alt det med version numre og hvad den kommer til har jeg ikk brug for... jeg vil vide hvad der er af nyt i den ? :?

Crispy Du må da vide et eller andet om der er nye ting når du har en 1.50 update? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Crispy

Næææ, jeg har bare smidt opdateringen som Imate har lavet på min SPV. Den er version 1.50, altså noget ala det som SPV e100 kører med! Mere er der ikke i det :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

Det virker ikke som der er noget hastighedsoptimerende i den første Tanagersoftware 1.5 - men har en fornemmelse af at den kommende softareupdate har noget interessant at byde på - man kunne forestille sig klart udvidede kamerafunktioner som set på et softwarerelease set på Möbius-messen tidligere.

Intet sikkert - men 4smartphone.dk vender selvfølgelig tilbage strax vi ved noget

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

ku også forestille sig muligheder for at justere farver og hvidbalance etc. Så ville man faktisk også kunne bruge kameraet til noget....

/jakob

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Den udgave jeg har set, har muligheden for at ændre i hvidbalance, lysstyrke, og andre basale kamerafunktioner. Som Jakob siger; for første gang kan man faktisk bruge kameraet til noget - som det er nu har mit en tendens til at tage alt for "varme" billeder.

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Ja det bliver dejligt når SPV2 kommer som der skulle have indbygget kamera :)

Ja, hvis den har en monster CPU også ... så er den så godt som købt! :o

Link to comment
Share on other sites

Som vistnok skulle blive både bredere og dybere end SPV e100 - men med en bedre og større skærm end de nuværende. Personligt synes jeg stadig at Canary´en er klart den fedeste....

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.