Jump to content

hvad skal man vælge?


Guest Railer

Recommended Posts

hvad for en updatering skal man vælge til sin SPV? (Qtek, spv, spv e-100 osv.)

har nu en SPV med den "normale" SPV opdatering. er der nogle af de andre der er bedre?

har også et problem med at min phone går ud når der kommer opkald eller SMS, og batteriet er under ca 70% !!! (kan det havd noget med batteriet at gøre?)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

det anbefales altid at man holder sig til den "normale" opdatering. der kommer snart en ny dansk opdatering, der kan installeres på både SPV og SPV E100. Vil anbefale at du venter på den...

men hensyn til det andet problem syntes jeg at du skal få en ny telefon på garantien, hvis ikke en Hard Reset virker...

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sån set enig med MorFleZ... Hvis du er i tvivl med hvad du skal vælge, så hold dig til de "normale" opdateringer. Desuden går noget af argumentationen for at bruge en non-Orange opdatering på at de er hurtigere fordi de er v1.5 kontra Orange's v1.3x, men når 1.6 opdateringen fra Orange kommer så vil de rent hastighedmæssigt være stort set ens. Den eneste forskel vil så være de programmer der ligger i rom'en og det faktum at de fleste ikke er app-låst

Personligt har jeg fået nok af den infamøse app-lås og derfor bruger jeg en engelsk rom, men selv jeg er begyndt at blive frustreret over at tasteturlayoutet ikke er indstillet til at skrive æ,ø å, så det er muligt at jeg også hopper på Orange 1.6-vognen.

=Crispy

Link to comment
Share on other sites

Desuden går noget af argumentationen for at bruge en non-Orange opdatering på at de er hurtigere fordi de er v1.5 kontra Orange's v1.3x,

Jeg har rom version 1.5.0.7 på min E100 :?

(kører ikke udenlandske opdateringer, har dog lige haft den til rep)

Link to comment
Share on other sites

Angående rep tiden så har jeg lige haft min afsted ...der gik lidt under 14 dage.

og de har installeret 1.5.0.7 på telefonen så jeg skulle unlocke den igen

mærkelig nok har de ikke restoret min sim lås som også er låst op

P.S. det er en normal SPV

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
P.S. hvor henter jeg den og er det let at opdatere den ??

Du kan desværre ikke hente den danske 1.5 opdatering. Den var installeret som standard på SPV E100, men kan ikke downloades og installeres... vent 10 dage så kommer 1.6

Link to comment
Share on other sites

Hmm nå ! jamen så må jeg stadig være tålmodig (det er ikke nemt, når man gerne vil lege)

Min er jo også en Qtek så det hjælper vel ikke engang at køre ind til teleservice og spørge om den der ?

Hvilken er den billigste måde at få den nye 2003 på - skal jeg oprette et O abonnement som jeg ikke bruger eller !!! er jo sonofonkunde (storkunde-erhverv) men den nye 8080 er jo ikke kommet endnu :-(

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Den billigste måde er helt klart ved at oprette et O abonnement ja. Eventuelt "Match" til 40kr på måned. Og så håbe på at det er let at sim-unlocke telefonen, så du kan bruge dit eget abonnement.

Tror telefonen koster omkring 7000,- uden O abonnement.... men det siges jo at TDC sælger "qtek" versionen, så det bliver spændende at se, hvad det gør ved priserne...

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber serøst snart den opdatering kommer!!!

Jeg havde jo min spv inde til rep fordi den åd et batteri om dagen v. alm brug.

Så fik jeg den tilbage for en uges tid siden og batteriet holdte i over tre dage. Så var jeg glad.

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få nogle temaer ind på fonen, og da det var gjort blev den forvandlet til en batteri æder igen.

Pisse træls. Batteriet holder kun en til halvanden dag igen nu!!!!!

Det kom først da jeg installerede kidz fra midnight.

Har afinstalleret temaer, har prøvet hard reset..... intet hjælper!

Link to comment
Share on other sites

Ja så har vi lige været ovre hos Thomas ved TELESERVICE i Odense (dejligt firma) og få opdateret Qtek`en til den "nye" danske ver. 1.5.0.7 som jo ser ud til at virke fint (besværligt at installere alle programmerne igen `suk´) det går ihvertfald noget hurtigere nu, når man skifter mellem programmerne og badword hvor kan man skrive hurtigt når man skriver SMS`ere

Kunne ikke umiddelbart se programmet IA album men det kan da godt være at det er der et eller andet sted.

Håber så det også hjælper på batteritiden (sagde derovre at det ville det helt sikkert)

Så alt i alt :-)

Link to comment
Share on other sites

hmm det er nu ca. 24 timer siden at jeg tændte Qtek`en med den nye ver. 1.5.0.7 og der er 2 streger tilbage på batteriindikatoren, jeg har leget med den (Qtek`en altså :-) ) og softwareunlocked den lagt de gamle spil og temaer på igen (det bruger vel også lidt strøm) sat den op med net og mail mangler nu kun at sætte den op til mms, så jeg er spændt på hvorlænge den holder strøm nu.

Den var forøvrigt hurtig til at vise kun en bjælke tilbage og advarer mig om lavt batteri førhen, men så når den hacde gjort det kunne den alligevel holde strøm i flere timer, er det normalt ?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.