Jump to content

SIM unlock af E200??


Guest celticfc

Recommended Posts

Guest celticfc

Hej allesammen....

Jeg sidder med et stort spørgsmålstegn... here it is:

Overvejer meget, hvorvidt jeg skal købe den nye SPV!! Har haft den gamle (E100) i et år og har skiftet abbonnement, hvilket jeg MEGET gerne vil beholde! Er det muligt at SIM unlocke SPV E200 ? Hvor og er det besværligt??

Med venlig hilsen, Jay

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Det er ikke muligt at sim-unlocke e200, da der er lavet forbedringer i softwaren.. Dog siger jeg ikke at der ikke er nogen der finder på et hack, før eller siden.. :lol:

//NederSoren

Link to comment
Share on other sites

Guest celticfc
Ellers kunne du købe en Qtek 8080 som er den samme telefon bare uden O abonnement :-)

Tak for svarene... Jeg har hørt man ikke kan købe denne Qtek i DK. Skal jeg så bestille den fra UK og hvad koster den - ved i det?

Link to comment
Share on other sites

Ja den koster ca.7000.-uden abonnement :-(

Så det billigste vil nok være at oprette et O abonnement og så skifte når du kan.

Jeg kan ikke tro at det vare ret længe :-)

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Guest celticfc

Ja tak, 7000 kr. er jo fuldkomment sindsygt! :shock:

Ja, det er en vild pris... Så må jeg sku vente til SIM-cracken kommer... Gider ikke til at skrive mit nye nummer til alle, og der går vel alligevel 1 mdr. for dem at konvetere mit nummer, hvis jeg vil beholde det, og til den tid er problemet med sim lås garanteret løst alligevel..

Tak for svarene.... ;-)

Link to comment
Share on other sites

:(  :)  :)  så prøv lige at se hvad en 7070 koster idag på

http://www.qtek.dk/qtek-7070-smartphone.php 

DET ER SINDSYGT  :lol:  ;)

Wow, ja, den er slem! ... og så er de også lidt forkert på den mht. specs. De skriver; "Full compliance SDIO expansion slot." ... ja, det er jo ganske fint ... de glemmer bare lige at nævne at styrestymmet ikke understøtter der :roll:

Link to comment
Share on other sites

JEPS 

Jeg sad lige og savlede over den nye 2020 men er deres priser ikke LIDT i overkanten kig her

http://klingtech.dk/produkter/qtek-2020.php

Eller er den på linie med O`s

Jo, og de henviser ligeledes til Ipaqshop der har de samme (høje) priser.

Deres hukommelses kort ser meget dyre ud i forhold til andre steder jeg har kunne finde. Bl.a. et 256MB SD-kort til kr. 915,-, hvilket mange sælger for ca. kr. 750,-.

Ligeledes kr. 2.699,- for et SD-hukommelseskort med 512MB!!! Jeg fant et af samme kaliber (sandisk 512MB SD-kort) på:

ProConsult

til kr. 1.655,- og jeg venter det med posten imorgen (sammen med en E200 :lol: )

ProConsult ligger i Odense - jeg fant dem her på nettet, og de ser rimelige billige ud. (De havde idag sent en mail tilbage til mig om at varen er på vej med PostDanmark).

Mvh,

Gnuig

Link to comment
Share on other sites

Ja det er en god PC butik har selv handlet der flere gange når vi skulle have nyt PC udstyr.

Bl.a. har jeg købt noget trådløst net o.s.v. og de er fantastisk gode til at rådgive og forklarer hvad man skal bruge.

Kun en ting kan jeg ikke lide :lol: - når du har købt er der ingen returret medmindre det du har købt er defekt, ikke fordi jeg har haft særligt meget brug for det, men man kunne jo komme til at købe noget man fortrød, eller måske gerne ville have byttet til en større model inden man havde pakket det ud, men der er ingen kære mor hos dem.

Link to comment
Share on other sites

Guest celticfc
Ja det er en god PC butik har selv handlet der flere gange når vi skulle have nyt PC udstyr.

Bl.a. har jeg købt noget trådløst net o.s.v. og de er fantastisk gode til at rådgive og forklarer hvad man skal bruge.

Kun en ting kan jeg ikke lide :lol:  - når du har købt er der ingen returret medmindre det du har købt er defekt, ikke fordi jeg har haft særligt meget brug for det, men man kunne jo komme til at købe noget man fortrød, eller måske gerne ville have byttet til en større model inden man havde pakket det ud, men der er ingen kære mor hos dem.

Hmmm... Er der **** ingen der ved, hvor lang tid ca. der KUNNE gå, før man kan låse telefonen op?? bare sådan ca... 1 mdr. 6 mdr eller???

Vil sku gerne have min SPV i denne uge, men Orange er for dyrt for mig...

Link to comment
Share on other sites

Først skal en eller anden købe sig en 200 og sætte sig hen og lege med det for at finde ud af hvordan det gøres derefter skal det publiceres til alle os andre.

Jeg kunne godt forestille mig at det ikke lige er noget man gør på et par timer medmindre man er expert :-)

Jeg står selv og skal have ny men jeg trækker liiiigee vejret indtil jeg ved lidt mere om den nye...

MIT gæt bliver noget i retning af 2-3 uger, men det er kun et gæt :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Schioett

Angående ProConsult og at du ingen returret har, så er det løgn!

Hvis de påstår at de ikke vil tage tingene tilbage med mindre de er defekte, ja så bryder de faktisk loven.

Man har ALTID ALTID ALTID ALTID ALTID ALTID 14 dages returret når man handler via postordre.

Desuden er der 2 års reklamationsret på al elektronisk udstyr, hvoraf man regner med at det første ½ år er producenten der har bevisbyrden (ikke ProConsult, men de skal dog modtage varen og sende den videre)

Hvis de ikke opføre sig ordentligt, så er det bare om at melde dem til forbrugerklagenævnet

8) Jesper

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg er udemærket klar over at ---HVIS du handler pr. postordre-- MEN det gør jeg ikke !!!

Jeg bor i Odense og så er det jo noget hurtigere at køre derned, og så er det som jeg skrev....

Kun hvis varen er defekt er de forpligtede til at reparere eller udskifte den. :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Schioett

dooh! :oops:

Jeg tænkte **** ikke på at du kunne handler der almindeligt (note to self: Check facts before posting) - men der er dog stadig de 2 års reklamationsret 8)

/Jesper

Link to comment
Share on other sites

Hej med jer :lol:

Prøv at se denne side: https://www.ora.co.uk/orangeSPV/ der kan man købe SPV E200 uden SIM lock til en meget lavere pris end den sindsyge pris som orange skal have for den uden SIM lock!!!

Håber det er noget i kan bruge ;)

De sender til danmark for omkring £21 og telefonen koster £381

Så der er da noget at spare!!!!

Link to comment
Share on other sites

dooh! :oops: 

Jeg tænkte **** ikke på at du kunne handler der almindeligt (note to self: Check facts before posting) - men der er dog stadig de 2 års reklamationsret  8) 

/Jesper

Jeg så også at der var en butik :lol: og det var vel årsag til min bestilling... vel modtaget!

Kr. 1735,- incl. forsendelse og gebyrer. Rimeligt ok, ikk'?

Nå, men jeg håber snart nogle kommer med lidt update vedr. muligheder for at 'de-simme' en E200. Det skulle være rart, selv om jeg gerne venter de 6 mdr. før Orange 'skal' gøre det for mig ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå, men jeg håber snart nogle kommer med lidt update vedr. muligheder for at 'de-simme' en E200. Det skulle være rart, selv om jeg gerne venter de 6 mdr. før Orange 'skal' gøre det for mig  :lol:

Ja jeg går i øjeblikket og beder til de højere magter om en simunlock til 200`eren da jeg sk... gerne ville have den, men jeg kan ikke skifte mit telefonnummer da det er trykt og annonceret overalt.

Jeg er efterhånden LIGE ved at være så desperat at jeg tilsidst nok køber den og så laver noget viderestilling, men så længe jeg KAN vente er det jo nok det nemmeste.

Findes der i danmark da ikke nogen der liiiggeee kan ordne den lille sag :-)

Hvis der er nogen der har forstand på den slags kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om hvor svært/hvordan det gøres, da det ville gøre det lettere for mig at forestille mig hvor længe det evt. ville vare før man kunne forvente der kom en unlock.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.