Jump to content

Baggrundslys i media player


Guest LarsDK

Recommended Posts

Hej Crispy

Prøvede lige at gå i programmer - flere - indstillinger - flere - strømstyring jeg tror det er der du mener Larsdk skal indstille det men på min kan jeg kun vælge mellem at have baggrundslys i hhv. 5.10-15-30-eller 60 sekunder derudover at aldrig have det........

Pauseskærmen kan jeg godt slå fra, så det er intet problem.

Link to comment
Share on other sites

... men på min kan jeg kun vælge mellem at have baggrundslys i hhv. 5.10-15-30-eller 60 sekunder derudover at aldrig have det...

Har du rent faktisk prøvet at sætte den på "Aldrig" eller hvad der står? På min (husk I-mate rom), der hvis jeg sætter den på "Never" så er backlight på konstant ...

Link to comment
Share on other sites

Ikke på min (prøver det lige nu, og tager tid) det går stadig ud efter nøjagtigt, i trin 1 hvor det ligesom skruer lidt ned 20 sekunder helt ud efter ca. 45

Jeg har Version 3.0 - Radio ver. 1.31.20 - Processor ARM OMAP 710 - Rom-opdateringsver. 1.5.0.7 ved ikke om det er anderledes på din :-)

Link to comment
Share on other sites

Hov sjovt nok er det nøjagtigt det samme som når jeg stiller den på 15 sekunder den går i trin 1 efter 19 sekunder og helt ud efter 39 --tog lige tid igen.

Det er nok min der er helt smadret efter jeg har leget for meget med den :-) mon ikke ...

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg sætter baggrundslys til "aldrig" og pauseskærm tilstand til "ingen" (eller igen som der faktisk står i menuen..?), bliver baggrundslyset ved med at være tændt.

Gør dit ikke det?

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Så prøvede jeg lige igen, men nej det går stadig ud efter ca. 40 sek. :-(

Pyt med det, jeg regner med at enten :

1. Får jeg snart den nye 200 (skal lige finde ud af hvad jeg gør for at beholde sonofon :-) )

2. Kommer den nye opdatering snart ( TROR JEG STADIG PÅ ORANGE)

Link to comment
Share on other sites

:oops: Hvor dum har jeg lov at være ???

Min telefon gik ud !!! Havde glemt at lade den op, og HOV nu var der lys på skærmen hele tiden :shock:

Fandt på den måde ud af at jeg skulle slukke og genstarte den hver gang jeg lavede om på indstillingerne, ellers blev den ved med at bruge de "gamle" indstillinger.....

Skulle ellers tro, at når man havde haft computer i mange år var DET alm. viden for burhøns :roll:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.