Jump to content

MMS opsætning


Guest TB2

Recommended Posts

Jeg har Orange og kan godt sende MMS'er.

Det ville også være fedt hvis jeg kunne modtage dem på SPV'en.

Min SPV er sat op efter Oranges side. Når jeg modtager en MMS, får jeg en sms om om jeg kan se den på deres side. ik fedt.

Skal man sætte noget specialt op for at se den på SPV'en.

Link to comment
Share on other sites

Har haft samme problem med min første SPV.. har snakket med Orange kundeservice i timevis, opdateret rommen, hard-reset´et den, fulgt opsætningen på O´s hjemmeside.. uden held.. jeg har aldrig fået det til at virke..

Håber sgu det fungerer på e200, ellers får de den i nakken igen og så køber jeg en NEC UMTS phon i stedet.. jeg er snart godt og grundig træt af Orange og deres mangel på service og forståelse.

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Hmmm lyder finurligt!

Det plejer jo at betyde, at man ikke er tilmeldt MMS hos Orange. 24 timer efter jeg tilmeldte mig MMS med mit Orange abonnement, var jeg istand til at modtage MMS korrekt! Så et eller nadet må være gået galt i din tilmeldning. Bed dem om at fjerne MMS fra din abonnement, og tilmelde det igen...

Link to comment
Share on other sites

Tja, jeg har samme problem... Har været nede hos Orange, der selvfølgelig mente jeg havde sat noget forkert op.. De lavede det hele igen, men det virker stadig ikke.. Må med skam meddele at jeg har givet op.

Hvis du får løst problemet ville jeg da gerne høre om det.

TKJ

Link to comment
Share on other sites

ok... nu har jeg lige fået min ny e200 og den har samme problem med mms.. jeg kan, som på den gamle, heller ikke sende og modtage email... skal lige have fat i orange, det er da pænt irriterende.. Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy

Er ik lige så meget inde på det der med MMS;

MEN er det ikke noget med at nogle af teleselskaberne ikke har et "sammarbejde" hvad andgår MMS??? jeg kunne ikke se MMS, beskeder i starten, men det virker nu.! men synes bare jeg havde hørt noget med noget sammarbejde mellen teleselvskaberne, eller er jeg helt ude at svømme her???

Wee, rundede de 100Posts 8)

____________

Sono

SPV: Orange

Link to comment
Share on other sites

Er ik lige så meget inde på det der med MMS;

MEN er det ikke noget med at nogle af teleselskaberne ikke har et "sammarbejde" hvad andgår MMS??? jeg kunne ikke se MMS, beskeder i starten, men det virker nu.! men synes bare jeg havde hørt noget med noget sammarbejde mellen teleselvskaberne, eller er jeg helt ude at svømme her???

Wee, rundede de 100Posts  8) 

____________

Sono

SPV: Orange

Sonofon Boy -> Jeg ser bare ud til at blive ved med at løbe ind i dine posts og svarer :lol:

Jeg har samme problem med min nye SPV.

Tror ikke det er telefonselskaberne imellem... jeg prøver at sende til mig selv... kan ligeledes sende fint som så mange andre, har prøvet at følge sonofons opsætningsguide til E100 (men det er jo ikke helt som på den nye :roll: )

Prøv at se her : http://orange.dk/mms/hjaelp og prøver at følge anvisnigerne på bedste maner for spv.

Men hvor er Orange MMS i accessories (tilbehør på min E200) ... er denne fil et sted på den nye telefon?

Tror opsætningen skal tastes in på en eller anden måde...

er der ikke et teknisk geni et eller andet sted herinde ?!

Havde selv prøvet at lege med denne opsætning for at få en 'secure-wap' opkobling... men forgæves.

Anyone?

Med andre ord... er der nogle som har fået MMS modtagelse til at virke på deres E200???

PS. sLb -> Min e-mail konto har jeg selv måtte sætte op i telefonen, men det virker perfekt. Gå ind i pop3 kontoopsætningen og tast dine data ind (evt. tilføje flere e-mail konti).

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg en glad mand. :-)

Var lige en tur på Hovedbanegården i dag.

Nu var det på tide at kunne modtage MMS'er. Faktisk lykkes det nu. De satte en teknikker på problemet. Hvorfor de ikke gjorde det med det sammen er uhvis men det kan lade sig gøre. Vi var to med samme problem og det er i opsætningen hod Orange problemet ligger.

Så gå en tur ned i en Orangebutik. Det er turen værd.

Jeg er lige blevet gladere for min SPV.

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg en glad mand.  :-)

Var lige en tur på Hovedbanegården i dag.

Nu var det på tide at kunne modtage MMS'er. Faktisk lykkes det nu. De satte en teknikker på problemet. Hvorfor de ikke gjorde det med det sammen er uhvis men det kan lade sig gøre. Vi var to med samme problem og det er i opsætningen hod Orange problemet ligger.

Så gå en tur ned i en Orangebutik. Det er turen værd.

Jeg er lige blevet gladere for min SPV.

Kan du ikke prøve at forklare os andre hvor problemet ligger!?

Er det i opsætningen, og kan man selv gå ind i telefonen og sætte det op?

Link to comment
Share on other sites

Problemet ligger hos Orange.

Det er opsætningen hos dem. Kræv at de for en tekniker til at se på problemet.

Når det virker modtager du en MMS Orange.

Så simpelt.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.