Jump to content

hvilket Abonnement er det bedste i forhold til GPRS?


Guest Railer

Recommended Posts

Guest (KB)Volde Banan

tror nu det er telmore...

Pris:

Oprettelse koster 99 kr. Derefter koster det 10 kr. pr. MB up- eller download af data. Du betaler ikke abonnement - kun for dit forbrug.

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Vil nok stemme på Telmore også ... CBB har samme priser, men jeg kan generelt bedre lidt Telmore pga dækning, forbrugsoversigt etc etc ...

CBB's hjemmeside er om muligt, blevet ENDNU ringere efter de har opdateret den.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Jeg ville nok vælge CBB da jeg også bruger min tlf til at ringe med, og deres minut pris er 69øre og 19øre pr sms... Har pt orange... da jeg ik kan finde ud af at låse min E100 op uden at miste dansk T9... jep det er nok bare mig der er dum...

Link to comment
Share on other sites

hmmm...

Jeg ville holde mig fra Sonofon-net (altså også CBB).

Rapporten fra Telestyrelsen og Ascom der kom i forrige viste at througput for Sonofon var lavere end Orange og TeleDK.

Orange lå højest mht. datatranfer.

Telmore eller Orange vil jeg sige - og hvis i flytter fx. 7 mb om måneden så kan det godt betale sig med et Orange Matrix abb mend gprs pris til 5,40pr. mb.

Men Orange lancerer et andet lavpris produkt snart, så måske man skulle holde ved sit Orange Simple og så bare vente på den billigere GPRS.

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

hehe., hos cbb er gprs gratis., så det er mit forslag.., at jeg ikke kan sætte det op er en helt anden ting., men det er der andre der kan.., det er vel bare mig der er underlig?

=)

Link to comment
Share on other sites

CBB - gratis?

GPRS Abonnement 0,00 kr.

GPRS Pris pr. 1 MB data, der sendes/modtages 9,99 kr

Klippet fra CBB hjemmeside 141203 - så helt gratis er det da ikke..

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

hehe., hos cbb er gprs gratis., så det er mit forslag

=)

Gratis ???

Da kun abon. ellers er det samme pris hos både telmore og cbb som jeg ser det :lol:

Telmore lyder som det rigtige for mig, men så kommer der jo spørgsmålet om kundeservice.

Det betyder meget for mig at selskabet er til at få fat i og så betaler jeg gerne et par øre mere pr. minut.

Og så bor jeg i et område hvor sonofon ikke har ret god dækning, jeg skal nærmest stå ude i haven med det ene ben i sandkassen og det andet på rækværket :D for at ha` dækning.

Ret iriterende :twisted:

Det er ikke nemt at vælge vel ???

Link to comment
Share on other sites

hmm., ok =) det er sikkert bare mig der fatter ikke så meget.., hehe., Men fik altså en sms for lang tid siden hvor der stod at vi kunne bruge gratis gprs indtil nytår?

eller?

nånå, det vil alligevel ikke virke på min :lol: så jeg piver alle de steder jeg har mulighed for.., hulk hulk.., har gjort alt hvad folk har sagt som hjælp.., mn nu har jeg så mailet til cbb., så må vi se hvad der sker.,

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Jeg ved ikk rigtig hvad jeg skal gøre..

Jeg sender mindst 1000 stk SMS om måneden så Telia Xpress er vel godt til mig, men 40KR pr MB op/ned!? Det er ret meget?! :roll:

Er der andre abonnementer med GRATIS SMS og billig GPRS? :lol:

Link to comment
Share on other sites

i Siger at gprsTrafik ikke er gratis med cbb? hvorfor har jeg så ikke betalt en krone for at lege med internet, email og msn de sidste 3 dage?

:lol: :D :) er det mig der er den eneste i verden? eller ER det simpelthen gratis?

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
i Siger at gprsTrafik ikke er gratis med cbb? hvorfor har jeg så ikke betalt en krone for at lege med internet, email og msn de sidste 3 dage?

:lol:  :D  :) er det mig der er den eneste i verden? eller ER det simpelthen gratis?

Det bliver ikke ved med at være gratis aberg, men det er korrekt at det er gratis i øjeblikket. Det kommer til at koste 10kr pr mb efter nytår... akkurat ligesom Telmore.

Mener jeg havde 40 gratis sms da jeg havde Orange Matrix, men derudover kostede sms vist 45 øre!! Kan ikke huske minut prisen ...

Link to comment
Share on other sites

hehe nå så det gør det? tjek om du har fået en mail fra cbb., skal jeg citere=? eller nøjes med at fortælle at der bla står at de forsætter med gratis gprs i det nye år?

:)

Link to comment
Share on other sites

Står der noget om hvor længe aberg - for hvis det er på ubestemt tid skal jeg ikke nyde noget af at skifte abb. og så være bundet på hænder og fødder i 6-12 mdr. :-)

Link to comment
Share on other sites

hmm., nej ok.,, der står bare at de forsætter med at levere gratis gprs =) ., men hva'., cbb er da ikke det værste at binde sig til.., Hvis du fx ville skifte til noget andet kan du bare lade være at indbetale flere penge., det du max kan miste, er det du har på din saldo når du beslutter at skifte =) ., så hvis du ikke tanker for en million af gangen, så er det da ok? :)

Link to comment
Share on other sites

Ja du har nok ret i at det ikke er det værste, men jeg gider ikke alt det med at tanke op på mobilen.

Når jeg ringer skal det bare virke, og jeg hader tanken om at den bliver lukket mens jeg er på job. :-)

Så et alm. abnm. er nok det mest rigtige for mig, så er det bare at jeg nok snart skal få taget mig sammen til at skifte til noget andet end det sonofon jeg har nu, da jeg betaler lige rigeligt for samtaler og gprs efter min mening.

Det er bare det at jeg får en rigtig god service hos sonofon her i Odense, og jeg er erhvervskunde hvilket indebære lidt fordele for mig, så jeg skal nok se mig godt for inden jeg bare skifter.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest teddyen66

hmmmm det er nu stadig gratis....underligt..

min cbb taletidskort er løbet tørt for taletid og jeg surfer stadig på nettet og henter mail....cooooooool

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Hej...

Det samme kan jeg!

De skrev ellers i en mail at pr. 23/3-2004 ville deres gratis GPRS ophøre og ville nu komme til at koste 9.99 kr. pr. Mb.

Men jeg kan stadig komme gratis på!??

Men det er da kun lækkert :)

Håber de bliver ved med det.....

Hav en god weekend :lol:

Mvh.

KBA

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.