Jump to content

Ny update - PAS lidt PÅ - kunne ikke unlockes


Guest Jakob

Recommended Posts

Det ikke noget problem at have opgraderet - i kører bare updaten igen. Hent den nye update - udpak den med WinZip, kør updaten indtil der står opgrader fra og til, kør ROMpatcheren og vælg .nf filen, og fortsæt herefter updaten med Orangeprogrammet - så skulle den være fixet.

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Nix den går bare i canary skærm :-(

Jeg ved at jeg gør noget forkert men hvad (ville være dejligt med en dansk step for step til softwareunlock :-)

istedet for den som ligger på tips og triks - der er et eller andet jeg ikke forstår eller gør forkert.

Starter med at installere og når jeg når til der hvor der står opgradere fra ver. 1.6.4 til 1.6.4.10 går jeg ind og åbner rompatcheren og finder nk.nbf filen og den skriver godt nok at den er patched men så går den i canary og jeg skal begynde helt forfra med originalver. 1.6.4 for at kunne tænde den P.. :-(

Link to comment
Share on other sites

prøvede lige igen-igen-igen og denne gang gik den videre og installerede resten af den nye ver. MEN telefonen er stadig softwarelocked....F...

HVAD SKER DER ???

Gik ind og kiggede om man kunne unzippe nk-filen men der skriver den "not valid" mon det har noget med det at gøre ???

Nå går i seng nu - kigger på det med friske øjne imorgen *NAT-NAT* :-) :-) :-)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.