Jump to content

Hjælp med at komme på gprs med sonofon


Guest Railer

Recommended Posts

ja tak.. hjælp os.., jeg har cbb så det burde være samme indstillinger.., har den helt nye update, men kan ikke bruge internet, msn osv.., hulk.., hjælp os plz :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest M-Drachmann

jeg har lige skiftet fra sonofon, fordi den der sononfon.dk (wap) ikke kan virker imellem spv og Sonofones net. Explore skulle virker findt, men husk at sætte det op inde fra deres hjemme side først

sonofon.dk > mobilstation > opsæt din mobil

Jeg har kun set den wap virke engang med sonofon og spv, nemlig da jeg stod i butikken 1. Uden for virkede det ikke men indenfor gjorder det. hehe

Link to comment
Share on other sites

jeg fatter ingenting af hvordan jeg skal komme på nettet. Jeg kan godt gennem min computers net, men ikke over gprs. Jeg har sonofon.

har prøvet det der man kan sende på sonofon.dk. HJÆLP MIG plz.

ps. MSN= [email protected]

Hej Railer.

Se der er noget jeg har lidt forstand på :lol:

Gå ind i indstillinger-dataforbindelser der ser du en firkant hvor der står

INTERNETFORBINDELSE: vælg internet GPRS

så trykker du på menu og vælger rediger forbindelse

Vælg GPRS-forbindelse

vælg internet GPRS

så udfylder du

TILSLUTTER TIL:

internettet

ADGANGSPUNKT :

internet (Husk med småt)

BRUGERNAVN :

her skriver du ikke noget

ADGANGSKODE :

her skriver du heller ikke noget

PRIMÆR DNS :

212.88.64.14

SEKUNDER DNS :

212.88.64.15

IP-ADRESSE :

her skriver du ikke noget

så trykker du på udført og så skulle det virke :D

(det gør det ihvertfald på min, men jeg var nødt til at indtaste de oplysninger igen efter den nye opdatering)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv samme problem, men tror jeg er kommet lidt videre med det.

Så vidt jeg ved drejer det sig om at din tlf første gang du bruger den med en ny update vil prøve at forbinde til et sted på internettet. Dette sted vil jeg mene ligger hos Orange, så du kan ikke forbinde med Sonofon/CBB. Jeg har ikke selv løst problemet endnu, men mener at man burde kunne køre den action register man kan få fra microsoft hvis man ikke kan låse tlf'en op.

Men så snart nogen løser det kan de jo poste det så vi andre blir klogere.

Mvh

Link to comment
Share on other sites

jeg har lige løst problemet for mig.., jeg sørgede for at det eneste der var oplyst i InternetGPRS-indstillingen var dns server.., og den sekundære-.. slettede adgangspunkt og hvad jeg ellers havde forsøgt., nu virker det =) og det ser ud til at være gratis for mig indtil nytår..,

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.