Jump to content

msn messenger virker ikke


Guest bistro

Recommended Posts

Guest bistro

hey, er der andre der ikke har kunne logge på på messenger på mobilen de sidste 2 måneder...? jeg har en m1000.. har ringet ind til kundeservice og brokket mig.. så sagde de at jeg skulle hente en ny opdatering på msn.dk.. men den opdatering er til normale telefoner tror jeg.. jeg gider da ikke at betale over sms, når man fra starten har betalt via gprs..

har i nogen ide til hvad der er sket og hvad man kan gøre??

Emil

Link to comment
Share on other sites

Guest Dusty
hey, er der andre der ikke har kunne logge på på messenger på mobilen de sidste 2 måneder...? jeg har en m1000.. har ringet ind til kundeservice og brokket mig.. så sagde de at jeg skulle hente en ny opdatering på msn.dk.. men den opdatering er til normale telefoner tror jeg.. jeg gider da ikke at betale over sms, når man fra starten har betalt via gprs..

har i nogen ide til hvad der er sket og hvad man kan gøre??

Emil

<{POST_SNAPBACK}>

Download Agile Messenger! Så let kan det vidst siges.. Det har flere features og understøtter også andre messenger-tjenester end MSN..

Havde selv problemer med min Messenger på min C500, så besluttede mig for at prøve Agile Messenger og har absolut ikke fortrudt!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest bistro

hmmm... har installeret den på min fon, men det virker ikke.. ellers er det mig der er stiv.. mår den spørger efter msn username er det så min email? og password?

Link to comment
Share on other sites

Guest Batmanden
hmmm... har installeret den på min fon, men det virker ikke.. ellers er det mig der er stiv.. mår den spørger efter msn username er det så min email? og password?

<{POST_SNAPBACK}>

Username er den email du normalt bruger til at logge på din MSN konto, eksempvis [email protected] og password er dit normale password...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.