Jump to content

Qtek 8310


Guest acidlund

Recommended Posts

Guest acidlund

Jeg har netop hentet min 8310 idag og det er en fornøjelse at arbejde med den. En sidste ting der nager mig er, at jeg ikke kan få Wifi til at fungere. Umiddelbart vil jeg sige at jeg har sat det hele rigtigt op; wep-krypteret netværk (128 bit) og wep-nøgle er tastet ind. Ca. hver 3-5 sek hopper tlf af og på mit trådløse netværk. Men bliver der ikke.

Nogen idéer om, hvorfor den gør det ? Det er godt med radio signal.

Link to comment
Share on other sites

Guest banzaixb

Hej!

Jeg har også en 8310, og har haft den siden i fredags!

Jeg har ikke haft disse problemer, jeg har både normalt og trådløst netværk derhjemme, og den bliver på hele dagen uden at hoppe af.

Mit råd er, tjek evt hos en ven der har trådløst netværk, og se om den gør det der også.

Hvis den gør, så tag ned og få den byttet til en ny!

Mvh. Nicolai

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Jeg har en qtek 8300 og har et lignende problem. Jeg kan for det meste fint få forbindelse til mit trådløse netværk og forbindelsen bliver der også - men: Langt de fleste gange jeg har forbindelse kan jeg ikke bruge den til noget som helst. Hvis jeg forsøger at gå på nettet får jeg beskeden: "Advarsel. Siden blev ikke fundet. Kontroller navnet..." Prøver jeg at logge på msn får jeg besked om at midlertidige problemer spærrer for tjenesten. JEg vil lige gøre opmærksom på, at ingen af mine bærbare computere har problemer.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest Animefan

Min havde også samme problem, jeg lavede krypteringen om til WPA-PSK ting og så kører det ellers perfekt nu, men røg også af og på hele tiden da det var WEP.

Sjovt nok virkede den perfekt på WEP kryptering et andet sted... :S

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.