Jump to content

GRPS til under 25kr/MB?


Guest Crispy

Recommended Posts

Ikke som tingene er endnu... Først når folk i større antal begynder at bruge de gprs-services der findes, og der derved bliver baggrund for reel konkurrence... Som det er, er telia med 50 kr pr. måned inkl 3 mb, derefter 17,50 pr. mb det billigste jeg har set...

Link to comment
Share on other sites

Guest Chris b.a.r.f.

Jeg har mail'et med Orange DK ang. GPRS "pakker" (xxMB data/md. for xx kr.) og har fået svar på at det er noget de overvejer om at indføre. Længere er de vist ikke nået....

Link to comment
Share on other sites

Guest MBoden

Til gengæld har de besluttet at afsluttet roamingsamarbejdet med Sonofon fra på søndag, sjovt nok har jeg ikke fået noget brev om det.

Jeg bor i nordsjælland og når jeg er på Orange har jeg stort set intet signal (jeg har Y'et i antennen, men intet andet)

Sonofon derimod giver 3-4 streger.

flot orange :-(

da jeg købte min SPV blev jeg lovet "RIGELIG" dækning hvor jeg bor

MBoden

Link to comment
Share on other sites

Guest zajfman

Jeg bor i Århus og jeg får engang i mellem også roaming signalet fra Sonofon !

Er der nogle af jer der har fået låst SPV´en op, så man kan installere alle programmer på den ?

Jeg læst lige Nato´s indlæg, og kunne forstå at han havde fået sin låst op. Giv lige et kald tilbage om det er lykkedes for jer !

PS: Sonofon´s GPRS pakke hedder 40 kr./måned og 18 kr./mb

hilsen

Thomas Zajfman

email: [email protected]

Link to comment
Share on other sites

Guest MBoden

Som jeg skrev i een af de engelske grupper her så låste jeg min telefon op 15. Januar og de eneste problemer jeg har haft har været med det software jeg selv har lavet, noget der ikke har været værre end at jeg tog batteriet ud og startede telefonen op igen :-)

MBoden

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Låste min telefon op samme dag som jeg købte den! Og har ikke haft problemer overhovedet!

Det skulle da lige være med Mboden's programmer (hehe)

Ej! Ingen problemer overhovedet, og telefonen bliver 200% sjovere og mere brugbar når den er låst op!!

Er der nogen af jer der bor i København!? Har lige kørt MetroSP programmet, og der er jo SUPER effektivt!! Nu farer jeg vist ALDRIG vild igen *heeh*

Link to comment
Share on other sites

Guest MBoden

Hallå MoRFLeZ !!

mine programmer er blondinesikrede !! :wink:

Jeg kan så til gengæld glæde dig med at jeg laver en installer til Doom nu ;)

MBoden

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Blah blah blah ... :wink:

Det er heller ikke nemt, når der stod at det var uhyre vigtigt at WAD.filen lå sammen med .exe filen!! Men nej, det viser sig så, at den skal ligge i en undermappe *nudge*!

Men godt med nogle flere installers - det er jo super dejligt for blondiner som jeg =P

Link to comment
Share on other sites

Guest tbrose

Da jeg købte min SPV for et par måneder siden, tjekkede jeg med Telmore (som var min gamle udbyder) for at se, om de tilbød gprs. De gjorde de ikke (som I kloge mennesker sikkert ved ;)) men de skrev samtidig, at det var noget de stærkt overvejede at begynde på... Efter, TDC er blevet minoritetsaktionær i Telmore, er der endnu større sandsynlighed for, at det snart kommer, og faktisk har de også skrevet dette i deres nyhedsbrev... Det kunne være smukt, for så tror jeg på, det blir' billigt!

Hvor er det i øvrigt fedt, at der nu også er danske indlæg - eller har jeg bare sovet lidt i timen?! :D

MBoden; DOOM og NotBad er simpelthen for geniale! Man blir' helt stolt over at være dansker :) hehe

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det i øvrigt fedt, at der nu også er danske indlæg - eller har jeg bare sovet lidt i timen?! ;)

Nej, du har ikke sovet i timen - vi har fået vores eget hjørne af MoDaCo. Og det er vigtigt at folk faktisk bruger det, for det er stadig et forsøg!

Link to comment
Share on other sites

Guest zajfman
Hvis du kan læse engelsk, kan du læse denne guide: http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=22908 eller denne:http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=25600

..."hvis du kan læse engelsk"

Griner lidt dér. Der er da heldig at telefonen er kommet med dansk tastatur, hva´.

Ej, jeg kan godt læse engelsk, og det er også lykkedes mig at låse telefonen op. Det er stort... tak for hjælpen

-zajfman

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Telmore kommer med GPRS her efter påske, så tjek ud på mobildebat.dk der vil Frank komme med oplysninger omkring det!

Bonus! ... De har i forvejen nogle ok priser ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Chris b.a.r.f.

Hvad med CBB mobil? Er der nogen der har prøvet dem? Telmore ka' jeg godt lide, synes det er kanon at Frank Rasmussen poster i NG'erne...

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Har haft CBB i et lille års tid .. og var generelt meget utilfreds med deres service! Det kan godt være at de er billige, men sikke en geil service!!

Har 2-3 gange oplevet at der er trukket penge fra ens konto, men at de ikke er kommet ind på ens telefon-saldo!! Og så kunne man ellers bruge 100vis af kroner på at ringe til deres skod-support etc etc etc

Ville ikke byde CBB til min værste fjende :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest MBoden

Både CBB og Telia er ikke særligt populære og jeg ville ikke have noget at gøre med nogen af dem.

Sonofon har jeg kun hørt og oplevet som gode

Orange har jeg blandede følelser for

TDC har jeg ikke rigtigt noget forhold til , de er for store og service er ikke noget de gør meget i.

Er der nogen der har opsætningen til SPV til Sonofon GPRS ? jeg tror snart Sonofon får mig tilbage

MBoden

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.