Guest Atoom Posted January 6, 2004 Report Posted January 6, 2004 Jeg har forgæves forsøgt at unlocke min SVP efter at jeg opgraderede den med SW patch 1.64, men uden held. Af en eller anden mærkværdig grund virker Action Register ikke - Den starter ganske simpelt ikke når jeg kører programmet. Task-manageren afslører i stedet at den er gået ned :) Så ville det fornuftigste nok være at afinstallere Action Reg og prøve igen - Den går bare ikke, for det er med samme resultat. Gør jeg noget forkert? Skal man gøre noget andet for at unlocke telefonen med patch 1.64? ...Alt hjæp er kær-kommen
Guest dupont Posted January 6, 2004 Report Posted January 6, 2004 Brug programmet disablesecurity.zip som du kan hente på 4smartphone.dk hilsen Dupont Posted from my SmartPhone!
Guest Atoom Posted January 7, 2004 Report Posted January 7, 2004 Det jeg mente var at jeg har problemer med at unlocke den vha. Oranges developer site - Jeg får bedskeden på PCen at den er unlocked, men ikke på telefonen... ?
Guest MoRFLeZ Posted January 7, 2004 Report Posted January 7, 2004 Har du GPRS på din telefon? Eller bruger du Pass Through Connection? Disable Security programmet kan sagtens bruges istedet for Developer siden... let og smertefrit...
Guest shenrik25 Posted January 7, 2004 Report Posted January 7, 2004 :) der var en der havde det samme problemos som me... kig på msmobiles det virker og alt det andet crap virker ikk..... :roll:
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now