Guest dupont Posted January 6, 2004 Report Posted January 6, 2004 Hej. Ville høre om der er nogen som kan hjælpe med med en html kode eller lign. som jeg kan bruge på min webside til spv som downloader det viste billede når man klikker på det til telefonen. Hilsen Dupont! Posted from my SmartPhone!
Guest Crispy Posted January 7, 2004 Report Posted January 7, 2004 Tror ikke der findes sådan en komando, og da der ikke findes et desideret download modul i PIE eller "gem billede som", så tror du skal over i noget zip/cab ting... Det er selvf helvedes upraktisk, men det vil fungere og så kan det jo også være at filerne fylder lidt mindre ...
Guest dupont Posted January 9, 2004 Report Posted January 9, 2004 Tak for hjælpen.. Jeg har lavet billederne som .zip/ men når man downloader billedet til sin spv, kommer der en advarsel frem at den ikke kan genkende formatet på filen. Derefter bliver de automatisk gemt under IPSM/Application data/volatile, jeg vil gerne have at billederne blev gemt under My documents. Advarslen kommer selvfølgelig kun hvis man har installeret iZip og smart explorer, hvis de ikke er installeret kan spv'en ikke dowloade dem. Håber at der er nogen som har en bedre løsning. Jeg har tidligere været inde på en side via spv'en hvor man kunne købe baggrundsbiller, og derefter downloade dem til sin telefon, så jeg ved at det kan lade sig gøre. Jeg kan desværre ikke huske adressen på denne side. MVH Dupont.
Guest NederSoren Posted January 9, 2004 Report Posted January 9, 2004 Do kan lave pakke billederne ind i en cab fil, så instalere de automatisk når de er blevet downloadet, og man behøves ikke noget specielt for at downloade dem, plus at du kan bestemme hvor på telefonen at billedet skal ligge sig
Guest Crispy Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Do kan lave pakke billederne ind i en cab fil, så instalere de automatisk når de er blevet downloadet, og man behøves ikke noget specielt for at downloade dem, plus at du kan bestemme hvor på telefonen at billedet skal ligge sig Ja, det er nok den nemmeste løsning :)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now