Guest zajfman Posted January 9, 2004 Report Posted January 9, 2004 Hmm.... jeg prøver at bruge iMeter på min E200. Men hver gang jeg går ind i programmet, så hopper den ud igen :roll: Hvad skal man gøre for at få programmet til at virke. Har i øvrigt samme problem med Orneta Reader. Help please :shock: -zajfman
Guest MoRFLeZ Posted January 9, 2004 Report Posted January 9, 2004 Det eneste der hjælper er at skrive e-mails til de folk der står bag programmerne, og høre om der snart kommer en version der også virker på e200
Guest zajfman Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Okay, fair nok. Kan der anbefales et GPRS Traffic Counter program, som virker på E200. Inde på 4smartphone.dk fik jeg kun øje på iMeter. -zajfman
Guest MoRFLeZ Posted January 11, 2004 Report Posted January 11, 2004 iMeter er det eneste freeware GPRS Counter program der findes! Der findes dog et kommercielt program GPRS Traffic Counter (hedder det vist...) - det kan købes via www.handango.com
Guest Railer Posted January 12, 2004 Report Posted January 12, 2004 nogle der ved eller har fået sprogpakkerne til at fungere på spven med den nye Imeter (version D) den sidste version virkede ikke efter den nye opdate:(
Guest TKJ Posted January 13, 2004 Report Posted January 13, 2004 Ja..så prøver jeg lige at spørge igen.. Det er altså ikke kun på E200 IMeter ikke virker.. Min almindelige originale SPV kan heller ikke bruge programmet.. Er der nogen der kan få det program til at virke overhovedet? Altså uden det bare står og blinker med dato ell. :roll: TKJ
Guest zajfman Posted January 13, 2004 Report Posted January 13, 2004 Jeg har emailet lidt med ham fyren som laver iMeter. Han siger, at han er ved at lave en version der virker til E200. Men han har ikke selv en E200, så han kan ikke lave den færdigt så hurtigt. Han skal have nogle kammerater til at teste det for ham. Jeg kunne forestille mig at når han laver en version der virker på E200, at der så også kommer noget til SPV 100. -zajfman
Guest Railer Posted January 13, 2004 Report Posted January 13, 2004 den nye version (version D) virker fint på SPVen(den orginale), jeg kan bare ikke få sprogpakken til at virke:( nogle der kan hjælpe???
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now