Guest zapin Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Er der nogle der har sådan et kabel, og hvad syntes i om det :?: Er det noget værd :?: http://www.boxwave.com/products/minisync/m..._orange_spv.htm Kunne godt tænke mig et men vil gerne høre om det er godt først :) Og er der nogen som har set andre muligheder for at oplade i bilen :?:
Guest MoRFLeZ Posted January 12, 2004 Report Posted January 12, 2004 Jeg har et boxwave sync, og jeg syntes det er super fedt!! Det oplader og synkroniserer som sagt samtidig (ligesom en modificeret cradle) - og så fylder det jo ingenting. Jeg rejser meget, og har altid min blærbar med i toget. Der er det super smart med et boxwave sync i forhold til at slæbe rundt med ladestationen. Bruger det også derhjemme ved PCen, så jeg kan lade min fon op ved siden af sengen om natten. Fedt kabel med andre ord... og rigtig fin kvalitet!
Guest zapin Posted January 13, 2004 Report Posted January 13, 2004 Okay :-) Det er også bestilt nu, men samtidig er min qtek 7070 sat til salg :?: Kunne ikke vente med at få ny fon :)
Guest Simon Olesen Posted January 22, 2004 Report Posted January 22, 2004 jeg har købt 2. det første smed jeg vist væk, men det andet er superfedt! Posted from my SmartPhone!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now