Jump to content

Overføre kontakter til SIM-kort

Recommended Posts

Guest sqlarsen
Posted

Hej alle...

Nu da min E200 "endelig" skal retur til rep/udskiftning så har jeg brug for at overføre mine kontakter til sim kortet.

Er der nogle der ved hvordan jeg gør dette? :roll:

Guest NederSoren
Posted

Er ikke sikker på at det forgår på helt samme måde på e200..

Men på SPV canary er der et lille program kaldet Sim-Mannager, som burde kunne gøre det for dig..

Jeg er dog ikke sikker på om der er plads til 400 kontakter.. men så kunne du jo evt. bare sync'e dem du ikke skal bruge mens din fon er væk

Guest sqlarsen
Posted

Ja, sim-manager mangler jo så på E200, så det er umiddelbart ikke muligt, heller ikke i følge O - Ikke tilfredstillende :?

Jeg må acceptere at sync. med outlook, og så undvære kontakterne på SIM-kortet :)

Posted
Ja, sim-manager mangler jo så på E200, så det er umiddelbart ikke muligt, heller ikke i følge O - Ikke tilfredstillende  :?  

Jeg må acceptere at sync. med outlook, og så undvære kontakterne på SIM-kortet  :)

Har du ikke en anden fon, som du kan overfører dem til ???

Eller skal du låne en :-)

Posted

Hov kom lige til at tænke på :idea:

Køb et taletidskort til en 50.- eller lån et simkort, og vupti :idea: :idea: :idea: :idea:

Guest sqlarsen
Posted

Jeg kan ikke lige følge dig Zapin :?

Et nyt sim-kort hjælper mig da ikke??? :roll:

Jeg har masser af sim-kort, jeg mangler bare en feature der kan overføre dem dertil, enten fra tlf. eller pc.

Posted
Jeg kan ikke lige følge dig Zapin  :?  

Ærmm ja det forstår jeg s.. godt nu ved nærmere gennemlæsning :oops:

Hvad så med at låne en e100 ell. lign. og så overfører dem dertil med ative sync ?

Ellers skal du nok have fat i en af de simkort-programmer til pcèn

Og undskyld at jeg misforstod spørgsmålet i første omgang, har vist fået e100 på hjernen :lol:

Skiftede den ud for 3 dage siden, så måske det hjælper :wink:

Guest sqlarsen
Posted

Det er helt fint du :lol:

Jeg vil da prøve at låne en ældre spv - selvfølgelig!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.